۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۱
کد خبر: ۲۴۱۷۹۸
با محوریت حماسه ششم بهمن؛

سلسله نشست های گفتمان دینی در آمل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل از برگزاری سلسله نشست های گفتمان دینی با محوریت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در این شهرستان خبرداد.
رييس تبليغات اسلامي آمل

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت ایام بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل، گفت: حماسه آمل از مقام  والایی برخوردار بوده که برنامه های گرانقدری در خصوص پاسداشت آن باید برگزار شود.

 

وی با اشاره به برنامه های اداره تبلیغات اسلامی آمل در هفته بزرگداشت حماسه ششم بهمن، بیان داشت: برگزاری مسابقات قرآن آموزان در قالب نقاشی، شعر و مطالعه در مراکز و خانه های قرآنی شهرستان آمل در دستور کار قرار دارد.

 

حجت الاسلام رمضانی با بیان این که بیش از صد برنامه بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن همزمان با اقامه نمازجماعت مغرب و عشا و در شهرستان آمل برگزار می شود، تصریح کرد: این برنامه ها به همت اداره تبلیغات اسلامی و در مساجد شهرستان آمل اجرایی می شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با تاکید بر ماندگاری این حماسه بزرگ، افزود: سلسله نشست های گفتمان دینی با تبیین حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل در طول هفته بزرگداشت در مدارس شهرستان آمل برگزار می شود.

 

وی با اشاره به این که حماسه ششم بهمن آمل یادآور خلق حماسه اسلامی ارزشمند و ماندگار در تاریخ کهن ایران اسلامی است، گفت: شهر آمل به پاس خدمات شایسته و ایثار و از خودگذشتگی به نام هزارسنگر مزین شده و برای نخستین بار نامش در وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل درج شده است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که حماسه ششم بهمن سال 60 مردم آمل افتخاری بسیار ارزنده است، گفت: ابعاد والای این حماسه بزرگ باید برای همگان به خصوص نسل جوان جامعه تبیین شود.

 

وی با اشاره به این که حماسه مردم آمل آن چنان عظمتی برخوردار بوده که حضرت امام خمینی(ره) آن را در وصیت نامه سیاسی الهی خود بیان کرده و مقام معظم رهبری نیز بر ماندگاری این حماسه ارزشمند تاکید داشتند، ادامه داد: ابعاد حماسه ششم بهمن باید به بهترین نحو ممکن تبیین شود تا جوانان ما بدانند این انقلاب با چه تلاش های گرانقدری به دست آنان رسیده است.

 

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این که مردم ولایت مدار آمل با غیرت دینی و بصیرت به موقع خود پاسخ مناسبی را به منافقان دادند، گفت: آملی ها با این حماسه تاریخی و درخشان نشان دادند که هیچ گاه در برابر ظالمان تسلیم نخواهند شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با تاکید بر این که مسؤولیت همگان در راستای تبیین و حفظ حماسه آمل بسیار سنگین است، گفت: این حماسه باید به درستی و شایسته ترین صورت به نسل جوان جامعه شناخته شود تا در این شرایط تهاجم فرهنگی از داشته های ارزنده خود به نحوی والا استفاده کنیم./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات