۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۲۴۱۵۶۰
امام جمعه رفسنجان:

سرویس‌های جاسوسی غرب، اسلام هراسی را در دستور کار قرار داده‌اند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان رفسنجان با بیان این‌که دشمن امروز اسلام هراسی را از سوی عده ای از مزدوران خود در جهان اشاعه می دهد، گفت: در این شرایط امت اسلام باید وحدت خود را حفظ کرده و از سخنان تفرقه انگیز پرهیز کنند.
حجت الاسلام رمضاني پور

حجت الاسلام عباس رمضانی پور، امام جمعه شهرستان رفسنجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار داشت: در شرایط کنونی دشمنان اسلام از سوی سرویس های جاسوسی و سیستم رسانه ای خود، پروژه اسلام هراسی را برای جلوگیری از گسترش اسلام در دستور کار قرار داده اند.

 

وی افزود: در همین راستا در روزهای اخیر شاهد هستیم که مجله ای فرانسوی به بهانه حملات عده ای به دفتر این روزنامه، کاریکاتوری اهانت آمیز را از پیامبر اکرم رسم و در تیراژ وسیع منتشر کرده و بدین وسیله قلوب مسلمانان جهان را جریحه دار ساخت.

 

حجت‌الاسلام رمضانی پور با تأکید بر نقش کشورهای غربی در این توطئه خاطرنشان کرد: در این اهانت دست های پنهان کشورهای حامی تروریسم و سرویس های جاسوسی آنان از جمله موساد مشاهده می شود.

 

امام جمعه رفسنجان با تأکید بر ضرورت وحدت در داخل کشور و در بین امت اسلام، از سخنان تفرقه انگیز بعضی از نمایندگان که انتساب به اشخاص بزرگی دارند، انتقاد کرد و گفت: تریبون مجلس تریبون امت اسلامی است، نه تریبون آمریکا و اسرائیل، بعضی از نمایندگان که وظیفه آن ها قانون گذاری و رسیدگی به مشکلات مردم است، نباید به بحث های حاشیه ای که هدف دشمن است، بپردازند./972/ت302/ب4

ارسال نظرات