۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۲۴۱۵۵۲
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

رژیم صهیونیستی بر اساس افسانه و خرافه استوار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به مناسبت فرا رسیدن روز غزه و رونمایی از فیلم های باشگاه سوره در حوزه هنری تهران، گفت: رژیم صهیونیستی بر اساس افسانه و خرافه استوار است.
صهيونيسم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در مراسم رونمایی از مجموعه فیلم های تولید شده در باشگاه فیلم سازی سوره که یکشنبه 28 دی ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد، گفت: تصور و فیلم از مسأله های مهم برای دفاع از فلسطین است و  فیلم  و تصویر عمق ویران گری را  در جنگ نشان می دهد.
 
وی افزود: رژیم صهیونیست بر افسانه و خرافه است و توسط فیلم ها آن را به واقعیت تبدیل کرده است.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه شما افراد تخصصی در حوزه فیلم هستید، اظهار کرد: همانگونه که می دانید، حجم فیلم های صهیونستی برای نشان دادن حق باطل آن ها است.
 
ابوشریف تأکید کرد: بنابراین یکی  از موارد مناسب برای مقابله با صهیونیست ها مساله تصویر  و فیلم است و باید به آن توجه شود.
 
وی با بیان گفته یکی از اندیشمندان که رژیم اشغالگر بعد از جنگ 2008  حدود 60 میلیون دلار ضرر کرده است، خاطرنشان کرد:این موضوع را خود صهیونست ها هم قبول دارند که بعد از جنگ غزه آنچه آنها برای نشان دادن چهره محبوبی در جهان در فیلم هایشان خرج کرده اند، باعث ضرر زدن به آنها شده است.
 
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران افزود: ما نیاز به دوغ پردازی نداریم، ما صاحب حق و صاحب این سرزمین هستیم و در برابر دروغ های که آنها می گویند، در مقابل ما حقانیت خود را نشان دهیم.
 
ابو شریف در ادامه گفت: به نظر من اگر ما در مقابل خرافات یهودیان تلاش کنیم، در برابر دروغ آنها پیروز می شویم.
 

وی ایران را یک سرزمین پیشرفته در تولید فیلم دانست و اظهار کرد: جوان های ایرانی با استعداد هستند و از این مسأله استفاده کنند و من برای شما آرزوی توفیق دارم ./818/پ202/ب6

ارسال نظرات