۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۲۴۱۵۳۸
نماینده ولی فقیه کردستان:

بغض و کینه در دل دشمنان دین اسلام موج می زند/ با وحدت کلمه دشمن جرأت تهدید نخواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: همواره بغض و کینه در دل دشمنان دین مبین اسلام موج می زند و در دوره های مختلف به بهانه های واهی اقدام به هتک حرمت و توهین به مقدسات این دین الهی می کنند.
حجت‌الاسلام سيد محمد حسيني شاهرودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، یادواره شهدای بمباران 28 دی سال 65 شهرستان سنندج امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه و عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان و جمعی از مسؤولان، در سنندج برگزار شد.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در این مراسم گفت: انسان های والایی برای رسیدن ایران اسلامی به اقتدار، رفاه و امنیت کنونی فدا شدند، به فرموده امام راحل شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند، برگزاری یادواره شهدا منجر به زنده نگه داشته شدن فرهنگ شهادت طلبی، ایثار، اخلاص، در میان جامعه می شود.


وی در ادامه بیان کرد: همواره بغض و کینه در دل دشمنان دین مبین اسلام موج می زند و در دوره های مختلف به بهانه های واهی اقدام به هتک حرمت و توهین به مقدسات این دین الهی می کنند.


نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: کشور فرانسه در زمان جنگ تحمیلی ایران و عراق هواپیماهای پیشرفته جنگی به صورت اجاره ای در اختیار رژیم بعثی قرار داد تا برعلیه کشور ما به کارگیرد و امروز هم به نوعی دیگر اقدام به جریحه دار کردن احساسات مسلمانان دنیا با توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) می کند.


وی با اشاره به اینکه علاوه بر رژیم بعثی گروهکهای ضد انقلاب همچون کومله هم به مردم این منطقه ظلم وستم های زیادی کردند، اظهارداشت: این گروهک با اصل و اساس دین مخالف بودند به گونه ای ماموستا شهید کریمیان را به همراه قرآن و دیگر کتاب های دینی اش به آتش کشیدند.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن در بمباران‌ کردن شهرها دلسرد کردن مردم از نظام بود، آنها تصور داشتند اگر شهری چون سنندج را مورد حمله قرار بدهند مردم به نظام اعتراض کرده و اصل جنگ را زیر سؤال می‌برند، اما دشمنان هرگز نتوانسته‌اند در دوران جنگ به آرزوی خود برسند پس از بمباران شهر سنندج، آنچه شاهد بودیم تظاهرات مردم علیه دشمنان و شعار مرگ بر آمریکا و صدام بود.


نماینده ولی فقیه در کردستان، هدف دشمنان از ابتدای انقلاب را به مخاطره افکندن امنیت دانست و گفت: با وحدت میان ما، دشمن جرأت تهدید نخواهد داشت و لذا تلاش دارند از راه‌های دیگر چون مسائل اقتصادی ورود کنند، همگان اذعان دارند امن‌ترین جای منطقه و سایر جهان، کشور ایران است، دشمن می‌خواهد اسلام هراسی را ترویج کند اما با اهانت به مسلمانان، آنها را متحدتر در مقابل خود خواهد کرد.


وی خاطر نشان کرد: تحریم‌ها علیه ایران به علت ناتوانی دشمن در تهدیدهای سیاسی و نظامی است، چرا که اصولا ایران تهدیدپذیر نیست، راه دیگری که دشمنان برای نابودی اسلام و مسلمین به کار بستند ترویج اسلام هراسی با تشکیل و حمایت از گروهک های تروریستی است.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: امنیت را مردمی هم چون سنندج که در زمان جنگ تحمیلی آماج حملات ناجوانمردانه و وحشیانه رژیم بعثی قرار گرفتند درک می کنند، امروز نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ما با جدیت و اتحاد مقتدرانه در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده اند و دشمن به این نتیجه رسیده است که با تهدید سیاسی و نظامی راه به جایی نخواهد برد.

 

گفتنی است، در روز 28 دی سال 65، هواپیماهای رژیم بعث نقاطی از شهر سنندج را بمباران و 220 نفر از مردم بی گناه این شهر را به شهادت رساندند./967/پ202/ب6

ارسال نظرات