۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۲۴۱۴۱۲
کریمی قدوسی مطرح کرد؛

خیز فتنه گران برای تصاحب صندلی‌های مجلس دهم

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام همایش اصلاح طلبان این بود که کمربندها را محکم کنید تا 294 صندلی مجلس دهم را از آن خود کنیم.
جواد کريمي قدوسي ، نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهید نواب صفوی و محکومیت تحرکات فعالان فتنه 88 که در مهدیه مشهد برگزار شد، گفت: مهم ترین اصل از اصول انقلاب اسلامی مبارزه برای اسلام ناب، حاکمیت قرآن و سیره پیامبر مکرم اسلام است و مبارزه باید مصداق داشته باشد؛ بزرگ ترین مبارزه از لسان امام راحل این است که "هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید" چرا که استکبار جهانی مانع اصلی بر سر راه اسلام ناب است.

 

وی با اشاره به این که مبارزه با استکبار جهانی از مبارزه با سر پنجه های او در منطقه آغاز شد، اظهار کرد: سرپنجه های استکبار در منطقه شاه، قذافی، علی عبدالله صالح و صدام بودند و امروز نیز آل سعود است که پس از مبارزه با آن ها امروز شاهد این هستیم که ضربات شما در کرانه دریای مدیترانه و از سوی سربازان امام عصر(عج) به گوش استکبار زده می شود.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به مورخان توصیه کرده اند که «تاریخ صد ساله ابتدای اسلام را برای مردم بازگو کنید که اگر این کار را انجام دهید کشور تا صد سال مشکلی نخواهد داشت»؛ این نشان می دهد که خط مبارزه یکی است و هدف دشمنان ما همان اسلام ناب است و مبارزه باید برای تحقق اهداف اسلام ناب باشد و تاکتیک آن فریاد بر سر آمریکاست.

 

کریمی قدوسی تصریح کرد: امروز همانند صدر اسلام عده ای برای جایگاه ولایت خدعه می کنند و عبرتی که باید از صدر اسلام در این موضوع گرفته شود، این است که بر خلاف مردم مدینه که فقط نشستند و نظاره گر این خدعه ها بودند، ما فقط نظاره گر نباشیم کما این که اگر آن زمان هم20 نفر جمع می شدند و اعتراض می کردند، آن تصمیمات گرفته نمی شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اتفاقات یکشنبه گذشته در مجلس اشاره و اظهار کرد: اتفاقات روز یکشنبه مجلس قابل پیش بینی نبود و سخنگوی فتنه یک هفته قبل از آن به دیدار آقای خاتمی رفته بود و از وی شنیده بود که "تو مدرس زمان هستی و پیرو پدرت هستی و..." و این فرد تحریک پذیر که از صلب پدر هست اما از فکر پدر نیست، ابزار این جریان شده است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: در مذاکرات، طرف مقابل به صراحت دو بحث موشکی و مقاومت را مشکل اصلی می داند چرا که از سپاه ما به شدت متضرر شده اند و همین امروز هم اوباما گفت که در صورت توافق نیز وضعیت تغییر نمی کند چرا که ایران حامی تروریسم است.

 

کریمی در پایان با اشاره به همایش اصلاح طلبان که هفته گذشته برگزار شد، گفت: در این همایش که پس از سال ها برگزار شده است، باید به سخنان و پیام های مطرح شده دقت کرد و بدانیم که پیام همایش اصلاح طلبان این بود که کمربندها را محکم کنید که 294 کرسی مجلس دهم را از آن خود کنیم./820/پ202/ب4

ارسال نظرات