۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۲۴۱۲۴۸
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب:

برخی پایه گذاری فتنه‏ جدیدی را دنبال می کنند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم گفت: هرگز ملت بزرگ ایران اسلامی اجازه نمی‏دهند احدی از خط قرمز قانون عبور کند و قانون شکنان را مجرم شناخته و مجرم هم در محکمه قضایی باید پاسخ‏گو باشد.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه

حجت‏الاسلام سید جلال رضوی‏مهر نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در گفت‏و‏گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اظهارات اخیر علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: ملت ایران اجازه نمیدهند وقیحانه‏ترین سخنان از پشت تریبون خانه ملت از همراهان فتنه بیرون بیاید.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر چه نمایندگان با بصیرت مجلس شورای اسلامی اجازه خروج سخنان پوشالی و نشخوار بیگانگان را به علی مطهری ندادند اما ملت ایران هرگز وی را دیگر نماینده خود نمی‏داند.

 

حجت‏الاسلام رضوی‏مهر با تأکید بر این‏که باید بدانیم حضور چشمگیر مردم در 9 دی ماه سال 88 برای همیشه دشمن جمهوری اسلامی را مأیوس کرد، اظهار داشت: سخنان دیکته شده توسط بیگانگان که از زبان مطهری جاری شد نشان از شکست دوباره دشمن در سالگرد نهم دی را دارد و ما طبق قانون سخنان مطهری را فتنه‏ای جدید میدانیم که توسط استکبار و دستیاری عروسک خیمه شب بازی غرب رقم خورده است.

 

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم با اشاره به این‏که حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی کافی نیست و باید این جنایتکاران به مجازات عمل خود برسند، عنوان کرد: هرگز ملت بزرگ ایران اسلامی اجازه نمی‏دهند احدی از خط قرمز قانون عبور کند و قانون شکنان را مجرم شناخته و مجرم هم در محکمه قضایی باید پاسخ‏گو باشد.

 

این استاد حوزه علمیه قم در ادامه با بیان این‏که فتنه گران چون خوارج با تمام قوا با بودجه‏های استکبار و صهیونیزم انتخابات شیرین مردم ایران را در سال 88 به تلخی مبدل کردند، تصریح کرد: کسانی که بعد از انتخابات اردو کشی خیابانی راه انداختند، به قتل و غارت اقدام کردند، به اموال بیت المال ضربه و آسیب زدند و کشور را به بحران کشاندند مجرم، قانون شکن و خائن هستند.

 

نماینده رییس اداره اوقاف و امور خیریه در حوزه های علمیه با تأکید بر این‏که هر کس در امتداد امیال شیطانی فتنه گران سخن گوید نیز شیطان است، گفت: کسی که گفتار مسخ شده آن با گفتار و رفتار اندیشه شهید مطهری دوگانگی دارد را نمی‏توان فرزند ایشان خواند چرا که فرزند شهید مطهری کسی است که چون او می اندیشد و فرآورده فکری او به جهان اسلام جان می‏بخشد.

 

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دشمن برای خدشه وارد کردن به مغز متفکر جهان اسلام یعنی شهید مطهری طعمه گذاری کرده و علی مطهری در دام طعمه گذاران فرو افتاده است.

 

این استاد حوزه علمیه قم در پایان افزود: در مرحله اول از خداوند متعال می‏خواهیم به عقب ماندگان تاریخ بصیرت بیفزاید و در مرحله ثانی از شورای محترم امنیت ملی و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی می‏خواهیم حریم و حرمت مجلس را با دفاع از قانون رسما با اعلام موضع حفظ نمایند./922/ت302/ج

ارسال نظرات