۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۲۴۱۱۱۰

همایش طلایه داران انقلاب اسلامی در مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری همایش طلایه‌داران انقلاب اسلامی همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور روحانیان استان خبر داد و گفت: در این همایش نقش علما و روحانیان در پیروزی انقلاب اسلامی و همراهی با نهضت امام راحل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در همایش کمیته های استانی ستاد دهه فجر در ساری با بیان این که نهضت امام راحل همه دنیا را متحول کرد، گفت: انقلاب اسلامی پشت جهانیان را به لرزش انداخت و بسیاری از معادلات جهانی را تغییر داد.

 

وی با بیان این که نهضت امام راحل با همراهی روحانیت آگاه و اصیل توانست انقلابی عظیم را پایه گذاری کند، خاطرنشان کرد: هنوز دنیا نمی تواند نسبت به نهضت امام راحل و انقلاب اسلامی بی تفاوت باشد.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که انقلاب اسلامی تنها حکومتی است که با سلاح قرآن در برابر دنیا ایستاد، تصریح کرد: انقلاب ملت ایران پیروزی خون بر شمشیر بود.

 

وی با اشاره به این که امام راحل با آغاز نهضت انقلاب و پیروزی آن دیانت و سیاست را با هم پیوند زد، افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی پرونده دین از سوی دشمنان اسلام بایگانی شده بود.

 

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که توحید سه مرحله عقیدتی، عبادی و اجتماعی دارد، گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب مردم دو توحید عقیدتی و عبادی را دارا بودند، اما انقلاب اسلامی بستری را برای تحقق واقعی توحید اجتماعی فراهم کرد.

 

وی با بیان این که امام راحل با ربوبیت با فراعنه زمان خود مبارزه کردند، افزود: روحانیت به عنوان سربازان، افسران و خادمان ربوبی به شمار می روند و می خواهند مردم را به خدا و عمل دعوت کنند و این همان توحید ربوبی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همایش طلایه‌داران انقلاب اسلامی با حضور روحانیان استان خبر داد و گفت: در این همایش نقش علما و روحانیان در پیروزی انقلاب اسلامی و همراهی با نهضت امام راحل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام یوسف پور در ادامه سخنان خود برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های ایام الله دهه فجر را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان باید در اجرای صحیح و مناسب این برنامه همکاری کنند.

 

وی خواستار برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول مدت دهه فجر شد و گفت: برگزاری چنین نمایشگاهی می توان زمینه شناخت بیشتر عموم جامعه با دستاوردهای 35 ساله نظام اسلامی را فراهم کند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که فرهنگ‌سازی در حوزه انقلاب اسلامی باید جدی گرفته شود، افزود: در حین برگزاری مراسم جشن به ابعاد فرهنگی این مراسم نیز توجه شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات