۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۴۰۲۶۳
استاد حوزه علمیه:

عمل به دین بهترین روش برای جلوگیری از گناه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با بیان این که عمل به دین بهترین روش برای جلوگیری از گناه است، گفت: اگر جامعه به سمت افزایش ازدواج جوانان حرکت نکند، فحشا گسترش می یابد.
 دفتر آيت الله جوادي آملي در تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مرتضی هوشیاری در هیات هفتگی دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در تهران که صبح امروز جمعه برگزار شد با اشاره به وجود مشکلات در جامعه، به ویژه مسأله اردواج تاکید کرد: وظیفه روحانیان فرهنگ سازی ازدواج آسان است، در حال حاضر بیش از 10 میلیون جوان در جامعه وجود دارد که آمادگی ازدواج دارند.

 

وی در ادامه ابراز داشت: اگر جامعه به سمت افزایش ازدواج جوانان حرکت نکند، فحشا گسترش می یابد و باید این نکته در نظر گرفته شود که عمل به دین بهترین روش برای جلوگیری از گناه است.

 

حجت الاسلام هوشیاری با اشاره به اهمیت تمسک به قرآن کریم ابراز داشت: ائمه اطهار(ع) از فاصله گیری امت خود از قرآن کریم نگران بودند، پیامبر اکرم(ص) بسیار به قرائت قرآن سفارش می کردند.


 
وی با اشاره به جایگاه قرآن از منظر امام حسین(ع) گفت: خواندن قرآن توسط سر مبارک اباعبدالله در روز عاشورا، هدف و علتی دارد و آن اهمیت تمسک به قرآن کریم است.

 

این استاد حوزه با بیان اینکه بهترین راه اثبات اعتقادات شیعه تمسک جویی از قرآن است تصریح کرد: بهترین روش برای مقابله با تفکرات وهابیت و دشمنان اسلام استفاده از دلایل قرآنی است.

 

وی افزود: روحانیان باید برای پاسخ گویی به شبهاتی که در جامعه وجود دارد، از قرآن کریم کمک بگیرند./811/پ203/ب4

ارسال نظرات