۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۲۳۹۸۲۵
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

حماسه ششم بهمن سند مقاومت و ایستادگی والای مردم آمل است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که مردم آمل در حماسه ششم بهمن نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند، گفت: چهل شهید گرانقدر نیز در این راه بزرگ به شهادت رسیده و جان پاک خود را در مسیر ارزش های نظام و حرکت در مسیر ولایت اعطا کردند.
امام جمعه آمل آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، شب گذشته در جلسه سیاست گذاری ستاد برگزاری سی و سومین سالگرد گرامی داشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 مردم آمل که در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر آمل برگزار شد با بیان این که شهدای گرانقدر نسبت به ما حق و دین بزرگی دارند، گفت: برنامه های بزرگداشت شهدا نیز باید به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است برگزار شود.

 

وی با اشاره به این که شهدا سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، بیان داشت: شهدا رفتند و ما در شرایط کنونی باید ادامه دهنده راه این بزرگواران باشیم.

 

امام جمعه آمل ادامه داد: شهدای گرانقدر نظام اسلامی خون های پاک خود را در مسیر اعتلای نظام و ارزش های والای آن تقدیم کردند که عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون های شهدای عزیز است.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که شهدا از مقام ارزنده و رفیعی برخوردار هستند، افزود: شهدا نیاز به بزرگداشت و مجالس و محافل ندارند بلکه ما نیازمند برگزاری این مراسم های گرانقدر هستیم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: نام و یاد شهدای گرانقدر تا همیشه به یادگار خواهد ماند که باید بزرگداشت یاد و رشادت های شهدا در واقع درسی برای ما بوده و بتوانیم سیره نورانی این بزرگواران را الگوی خود قرار داده و قدردان این عزیزان باشیم.

 

وی با اشاره به این که حماسه ششم بهمن سال 60 آمل نماد ولایت مداری مردم این شهر است، گفت: منافقان نیتشان این بود تا آمل را فتح کرده و بدین وسیله سراسر کشور را به دست آورند ولی مردم آمل حرکتی انجام دادند که برای همیشه تاریخ به یادگار ماند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که حماسه ششم بهمن مردم آمل از عظمت و ارزش گرانقدری برخوردار است، بیان داشت: این حماسه عظیم از چنان ارزشی برخوردار بوده که حضرت امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که مردم آمل در حماسه ششم بهمن نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند، افزود: چهل شهید گرانقدر نیز در این راه بزرگ به شهادت رسیده و جان پاک خود را در مسیر ارزش های نظام و حرکت در مسیر ولایت اعطا کردند.

 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل، گفت: اهتمام و تلاش ارزنده ای باید در راستای برگزاری گرانقدر این مراسم نورانی صورت گرفته و همت والایی صورت گیرد.

 

غلامحسین شفیع زاده، معاون استاندار مازندران نیز در این جلسه با بیان این که حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 مردم آمل یکی از دستاوردهای بزرگ مردم این شهر است، بیان داشت: جوانمردان و ایثارگران آملی در نبرد با ضد انقلاب جنگیده و در کنار روحانیت، نیروهای نظامی و انتظامی تلاش های شوم دشمنان را در کمتر از یک روز خنثی کردند.

 

فرماندار ویژه شهرستان آمل افزود: با برگزاری مراسم یادبود و بیان خاطرات حماسه ششم بهمن سال 60 نسل جوان و به خصوص جوانان آملی را با گذشته حداقل سه دهه قبل این شهرستان بیشتر آشنا خواهیم کرد.

 

شفیع زاده با اشاره به این که حماسه ششم بهمن سرمایه ای ارزشمند است، تصریح کرد: باید اهتمام و تلاش ارزنده ای در راستای ماندگاری این حماسه بزرگ صورت گیرد تا این دلاورمردی ها و ایثارگری ها به نسل جوان جامعه منتقل شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات