۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۳۸۶۲۲

نشست خبری جشنواره «نماز و نیایش به روایت دوربین» در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست خبری جشنواره «نماز و نیایش به روایت دوربین» با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، معاون فرهنگی اداره کل ارشاد، رییس انجمن سینمای جوان در قم برگزار شد.
نشست خبري جشنواره نماز و نيايش به روايت دوربين در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیش از ظهر امروز، نشست خبری جشنواره کلی نماز و نیایش به روایت دوربین با حضور حجت‌الاسلام عبدالرضا ایزدپناه، مدیر کل اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، حامد حجتی معاون فرهنگی و هنری اداره کل ارشاد قم، رضا ابوذر، رییس انجمن سینمای جوان استان قم در اداره کل فرهنگ و ارشاد قم برگزار شد.

 

حجت الاسلام ایزدپناه در این نشست بیان کرد: یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید این است که پیام اسلام را به در دنیا گسترش دهند و بهترین وسیله برای رساندن این پیام استفاده از ابراز هنر در عرصه دین است.

 

مدیرکل ارشاد اسلامی با بیان این که اولین وظیفه حکومت اسلامی اقامه و ترویج نماز در جامعه است، گفت: در قالب‌ها هنر می‌توانیم تعالیم و معارف اسلامی را به شکل غیر مستقیمی در جامعه ترویج کنیم.

 

معاون فرهنگی ارشاد قم در این نشست ابراز کرد: متأسفانه جایگاه استفاده از ابزار هنر در تبلیغ دین در برخی از مسؤولان جای خود را باز نکرده است؛ باید با همکاری ارشاد اسلامی، مسؤولان به این عرصه روی بیاورند.

 

حجتی اظهار داشت: مراسم افتتاحیه جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین در محضر حضرت آیت الله جوادی آملی برگزاری می‌شود که این جلسه از سخنرانی وی بهره می‌‌بریم.

 

ابوذر در ادامه این نشست اظهار داشت:  جشنواره «نماز و نیایش از دریچه دوربین» از 15 تا 18 دی ماه در شهر قم برگزار می‌شود.

 

رییس انجمن سینمای جوان استان قم ابراز کرد: 1400 بیش از اثر در بخش فیلم کوتاه، فیلم‌نامه و عکس به این دبیرخانه این جشنواره ارسال از سراسر کشور ارسال شده است.

 

ابوذر ابراز کرد: از آثار برگزیده حمایت‌های مادی و معنوی برای تولید و عرضه آن در جامعه به عمل خواهد آمد./998/پ202/ف

ارسال نظرات