۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۲۳۸۳۸۶
امام جمعه موقت تهران:

حکم سران فتنه در هر دادگاهی اعدام است

خبرگزاری رسا - امام جمعه موقت تهران گفت: سران فتنه علیه اسلام و انقلاب خروج کردند و حکم آنها در هر دادگاهی که قرار بگیرند غیر از اعدام نیست.
حجت‌الاسلام و المسلمين صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، مراسم بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر و جمعی از مسولان ارشد استانی و نیروهای نظامی و انتظامی و نیروی مردمی بسیج در مصلی نماز جمعه شهر بوشهر برگزار شد.

 

امام جمعه موقت تهران در جمع مردم ولایت مدار استان بوشهر اظهار داشت: روز 9 دی، روز خاموشی کفار و یاس و نا امیدی دشمنان اسلام و ایران اسلامی است و سران فتنه می خواستند که آرامش را از دانشگاه بگیرند تا بتوانند از رشد علمی جلوگیری کنند.


حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با توجه به حضور مردم در شهرهای مختلف در روز 9دی، تاکید کرد: حضور خداپسندانه مردم انقلابی در شهر های کشور در روز 9 دی یک حرکت بازدارنده و با بصیرت بود، که مردم فهیم ایران اسلامی که همیشه نمره برتر را در همه عرصه ها دارند، باز هم بهترین نمره را گرفتند.

 

این استاد اخلاق گفت: سران فتنه برعلیه اسلام انقلاب خروج کردند و حکم آنها در هر دادگاهی که قرار بگیرند غیر از اعدام نیست.

 

وی اظهار داشت: در فتنه قلب امام را به درد آوردند و به روز عاشورا و امام حسین اهانت کردند و در این روز در دانشگاه ها کف و دست زدند و خواستار باطل شدن رای شدند.

 

رییس دادگاه انتظامی قضات بیان داشت: امام (ره) حقایق را به خوبی می شناخت و به نور الهی آشنایی کامل داشت و راه را روشن می کرد.

 

امام جمعه موقت تهران گفت: مردم پیامبر (ص) و امام عصر(عج) را ندیده اند اما امامی که به عنوان نایب بر حق است و مانند خورشید می درخشد را می بینند و به خوبی گوش به فرمان آن هستند و در همه عرصه ها نقش آفرینی می کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی خاطر نشان کرد: زندگی امتحان است و خداوند برای همه رفتارها و حرکات انسان نمره می دهد و در کارنامه اعمال ثبت می کند.

 

وی با بیان اینکه اگر به ملت آمریکا اجازه دهند در مدت دو روز تمام کاخ های سفید آمریکا را به کاخ های سیاه تبدیل می کنند، گفت: دولت آمریکا که صحبت از حقوق بشر و آزادی بیان می زند، در این کشور تمام آزادی ها در همه عرصه ها از شهروندان آمریکایی گرفته است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: جریان فتنه دنبال تامین خواسته های استعمارگران بود و می خواستند اسلام را حذف کنند و می گفتند جمهوری اسلامی را باید به جمهوری منهای اسلامی تبدیل شود.

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه، ولایت فقیه بندگی را بیمه می کند، تاکید کرد: این مملکت زیر سایه ولایت فقیه است و ولایت فقیه جان مردم است و جان مردم در گروه ولایت است، پس باید در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی زیر پرچم ولایت پیش ببریم و ولی فقیه، خواص خدا است و آمده تا راه را برای مردم مشخص کند.

 

رییس دادگاه انتظامی قضات با اشاره به نعمت های حکومت زیر نظر ولایت فقیه گفت: اگر زره دین را در دانشگاه ها کم رنگ کنیم و میدان را برای فتنه گران باز کنیم هم خودمان و هم کشور نابود را کرده ایم.

 

وی یادآور کرد: در ابتدای دولت یازدم کشور ایران در منطقه رتبه اول و در جهان رتبه 16 داشت که این امر زنگ خطری برای کشورهای بیگانه بود و شروع به طراحی یگ جنگ کردند.

 

این استاد اخلاق ادامه داد: در 8 سال دفاع مقدس دیدیم که آمریکا و کشورهای دیگر بر علیه ایران صدام را حمایت کردند تا بتوانند ابه اهداف خود برسند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به اینکه خدا مرگ و حیات را بوجود آورد تا مردم را مورد امتحان قرار دهد، گفت: ما در این دنیا ماندگار نیستیم و آماده ایم تا عمر را که سفر کوتاهی است را به پایان برسانیم و به سوی ملکوت اعلا بپیوندیم./833/پ202/ب4

ارسال نظرات