۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۲۳۸۳۴۶
استاد حوزه و دانشگاه:

حرکت در مسیر ولایت عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که باید خدا را شاکر باشیم که امام راحل و رهبری سبب عزت و اقتدار نظام اسلامی شدند، گفت: اگر در عرصه های مختلف موفق هستیم به برکت رهنمودهای رهبری است که حرکت در این مسیر سبب عزت و اقتدار می شود.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در ویژه برنامه بزرگداشت حماسه نهم دی که در بخش دابودشت برگزار شد، گفت: با توجه به تحولات سیاسی و اجتماعی که در منطقه حاکم است یکی از مسائلی که ایران اسلامی به آن نیاز دارد مسأله بصیرت است.

 

وی با اشاره به این که باید همه ما نقش و جایگاه بصیرت را بدانیم، افزود: بصیرت ریشه در قرآن داشته و از زمان خلقت عده ای با بصیرتی سبب فتنه انگیزی شدند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که مردم ایران با عزت و اقتداری والا حماسه نهم دی را خلق کردند، بیان داشت: عده ای در قضایای فتنه خواستند با اقدامات خود آرامش کشور را به هم زنند که پاسخ مناسبی از مردم دریافت کردند.

 

استاد حوزه علمیه آمل تصریح کرد: وقتی مرور در تاریخ داشته باشیم دشمنان داخلی و خارجی فتنه گری های بسیاری در راستای تحقق اهداف و منافع خود انجام دادند که نتواستند به مطامع خود برسند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که مردم ما همان هایی هستند که روزی حماسه ششم بهمن آمل را خلق کردند، گفت: حماسه آمل جزوی از خط ممتد بصیرت و سبب بیداری جهان اسلام شده است که در وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که امروز به فضل الهی جوانان غیور ایران اسلامی در عرصه های مختلف علم و فناوری به دستاوردهای ارزشمندی دست پیدا کردند، بیان داشت: ایران اسلامی در مسیر اقتدار و تعالی قرار داشته که دشمنان از آن هراسان هستند.

 

وی افزود: در سال های اخیر دشمنان به دنبال فتنه انگیزی بودند و می خواستند ببینند مردم چه میزان ارادت قلبی به امام و رهبری دارند که مردم ما در حماسه نهم دی پیوند والای خود با ولایت و نظام اسلامی را به همگان نشان دادند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: به فضل الهی چون حرکت ما الهی است نتواستند به اهداف خود برسند و در ایران اسلامی آن هایی که در کنار ولی فقیه زمان بودند با حضور در مسیر عقلانیت سبب ایستادگی در برابر فتنه ها شدند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که عده ای در داخل چراغی به سران استکباری نشان داده و می خواستند انقلاب سبز به وجود آوردند که مردم بیدار ایران پاسخ شایسته ای به آنان دادند، گفت: دشمنان در روز عاشورا درست همان صحنه ای رقم زدند که یزید و طلحه و زبیر نسبت به آن اقدام کردند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که خیلی ها خواستند امروز این همایش ها نباشد، بیان داشت: در همین ایران اسلامی کسانی هستند که هستی خود را در کنار ایادی استکباری قرار دادند که توصیه می کنیم در این مسیر گام برندارند.

 

وی ادامه داد: در بعضی از دانشگاه ها سخنرانی هایی صورت می گیرد که مطابق با فرامین رهبری نیست که مدیران باید نسبت به آن توجه داشته و سیاست زدگی در محیط های علمی رواج پیدا نکند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که باید خدا را شاکر باشیم که امام راحل و رهبری سبب عزت و اقتدار نظام اسلامی شدند، تصریح کرد: اگر در عرصه های مختلف موفق هستیم  به برکت رهنمودهای رهبری است که حرکت در این مسیر سبب عزت و اقتدار می شود.

 

امام جمعه دابو و دشت سر در پایان، گفت: حماسه نهم دی تجدید میثاق با امام راحل و شهدا و بیعت با رهبری است که باید این مسیر ارزشمند را به درستی ادامه دهیم./1314/

ارسال نظرات