۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۳۸۳۳۹

همایش بزرگداشت حماسه نهم دی در آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگداشت حماسه نهم دی با حضور گسترده مردم در مسجد امام رضا(ع) آمل برگزار شد.
حماسه 9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام علی سیفی، رییس دادگستری آمل امروز در همایش بزرگداشت حماسه نهم دی که در مسجد امام رضا(ع) آمل برگزار شد، گفت: بدون شک آنچه موجب قلیان و به جوشش در آمدن غیرت دینی و احساسات اقشار مختلف مردم در برابر فتنه گران شد علاقه وصف ناشدنی مردم به حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) واهل بیت مظلوم ایشان است.

 

وی افزود: حماقت و رسوایی فتنه گران در تقابل با ارزش های دینی ملت ایران به ویژه تقابل با عزاداری سید و سرور شهیدان عالم و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و جسارت به پیشگاه آن امام همام و کف و سوت زدن در روزهای سوگواری و عزاداری مسأله ای نبود که جامعه اسلامی ایران بتواند از کنار آن عبور کند.

 

رییس دادگستری آمل ادامه داد: ملت مسلمان ایران بی توجه به خواست گروه ها و جریانات خود به صحنه آمده و طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچید و درسی تاریخی به همه بد خواهان اسلام و انقلاب اسلامی دادند.

 

حجت الاسلام سیفی، خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده است تا ظلم و استبداد وجود دارد جبهه حق به مبارزه پرداخته و تا زمانی که جبهه حق وجود داشته باشد دشمنان دست از فتنه گری بر نمی دارند.

 

وی افزود: تاریخ انقلاب هم مؤید همین نظر است که اگر فتنه 88 مهار شد دلیلی بر خشکیده شدن ریشه های فتنه نیست و در صورتی که ما بیدار نباشیم شکل گیری فتنه های دیگر محتمل است.

 

رییس دادگستری آمل با گرامی داشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل، اظهارداشت: همین مردم ولایت مدار آمل با بصیرت و دشمن شناسی با خلق حماسه ای که امام عزیزمان دروصیت نامه خود نام آمل رابه نیکی نام برد ودرتاریخ ماندگار شد جلوه های از حضور گسترده خود در عرصه مورد نیاز انقلاب را نشان دادند.

 

حجت الاسلام سیفی ادامه داد: مردم آمل فتنه را درسال 60 قبل از سال 88 در نطفه خفه کردند و در واقعه فتنه آمل نخستین شهری در کشور بود که در هفتم دی ماه راهپیمایی بزرگ در حمایت از مقام معظم رهبری را به راه انداختن که بعد از آمل شهرهای گیلان و تبریز و سپس در تهران در نهم دی ماه آن حماسه بزرگ را آفریدند.

 

وی با ابراز تأسف از کسانی که خود را پیرو رهبر می دانند، اما در سخنرانی های خود فتنه 88 رامحکوم نمی کنند، گفت: این عده کسانی هستند که در همه سخنرانی بعداز چهار سال از آن فتنه متاسفانه فتنه 88 راحادثه 88 تلقی می کنند که این عده به یقین نسبت به سیاست های مقام معظم رهبری عقب هستند.


رییس دادگستری آمل با تاکید بر این که بهره گیری از رهنمودهای رهبری ضامن سعادت و تعالی نظام اسلامی است، بیان داشت: باید در عمل پیرو فرامین و رهنمودهای گرانقدر رهبری باشیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات