۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۲۳۷۸۶۸
متولی مدرسه امام حسن تهران مطرح کرد؛

ضرورت مرزبندی مسؤولان با فتنه‌گران

خبرگزاری رسا ـ متولی مدرسه امام حسن مجتبی(ع) تهران بر ضرورت مرزبندی شفاف مسؤولان با فتنه تأکید کرد و گفت: اگر مسؤولان با فتنه مرزبندی صحیحی نداشته باشند مشکلاتی در اداره مملکت پیش می آید.
مير جواد مرعشي توليت مدرسه امام حسن مجتبي شفق

حجت الاسلام والمسلمین میر جواد مرعشی تولیت مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بارها در صحبت هایشان فرموده اند که دست پنهانی بالای سر این نظام است و از آن محافظت می کند.

 

وی ادامه داد: علاقه ای که مردم به انقلاب اسلامی، نظام و به ویژه مقام معظم رهبری دارند؛ سبب شد تا مردم در 9 دی ماه 88 به خیابان بیایند و آن راهپیمایی عظیم که موجب بقای نظام شد را به وجود آوردند.

 

متولی مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) در ادامه ضمن بیان هدف مردم از برگزاری خودجوش این راهپیمایی در روز 9 دی گفت: مردم در این روز به عنوان حمایت از نظام و مقام معظم رهبری به خیابان ها آمدند و عشق و علاقه خود را ثابت کردند و اگر این حرکت عظیم از سوی مردم انجام نمی شد، شاید نقشه آن کسانی که قصد براندازی نظام را داشتند عملی می شد و نظام سقوط می کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: هر کسی که بخواهد حوادث فتنه سال 88 را سوء تفاهم تلقی کند بهره ای از عقل نبرده است. آن حوادثی که در عاشورای سال 88 اتفاق افتاد و آن نماز جمعه ای که با آن عظمت به امامت مقام معظم معظم رهبری خوانده شد آیا در برابر یک سوء تفاهم ساده صورت گرفته است؟ آیا این که عده ای به خیابان ها ریختند و عکس امام خمینی و رهبری را پاره کردند و آیا این که عده ای به خیابان ها ریختند و سبب تشویش اذهان عمومی شدند سوء تفاهم است؟

 

این استاد حوزه علمیه با بیان این‌که آمریکا، اسرائیل غاصب و تمامی دشمنان از این فتنه حمایت و اخبار آن را دقیق پیگیری می کردن، بیان کرد: استکبار جهانی با خباثت های همیشگی خود دشمنان داخلی را تجهیز می کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین مرعشی گفت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که روز 9 دی باید زنده نگه داشته شود و به عنوان یک انقلاب سوم به آن اهمیت داده شود و همه مردم باید با آن آشنا شوند.

 

وی ضمن تاکید بر لزوم مرزبندی شفاف مسؤولان با فتنه اضافه کرد: اگر مسؤولان با فتنه مرزبندی صحیحی نداشته باشند؛ مشکلاتی در اداره مملکت پیش می آید و رفته فته اصل نظام از بین می رود./810/ت302/ب4

ارسال نظرات