۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۲۳۷۸۶۲
امام جمعه اهر:

مردم بهترین قاضی عملکرد مسؤولان هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که مردم قدردان خدمات شایسته مدیران و مسؤولان لایق هستند، گفت: بهترین قاضی در خصوص عملکرد مسؤولان، مردم هستند.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار فرماندار جدید اهر با امام جمعه تبریز با بیان این‌که خدمت به شهرستان زلزله‌زده اهر مصداق جهاد در راه خداست، اظهار داشت: انتظار داریم فرماندار جدید نیز همچون فرماندار قبلی در این مسیر پرتلاش باشند.

 


وی با بیان این‌که رضا صدیقی، فرماندار سابق اهر به جهت تلاش چندین ساله در شهرستان اهر به ویژه در زلزله ارسباران مورد رضایت مردم منطقه بوده است، افزود: فرماندار جدید نیز باید مسیر خدمت‌گزاری جناب آقای صدیقی را ادامه دهد، تا سطح اعتماد و رضایتمندی مردم از نظام اسلامی ارتقا یابد.

 


حجت الاسلام حاجی‌زاده خدمتگزاری به مردم را افتخاری مهم و توفقی ارزشمند برای مدیران دانست و خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات مردم و حل مشکلات آنها یک عبادت بوده و مسؤولیت‌ها بهانه‌ای است برای خدمت بیشتر به مردم و توفیقی است که خداوند برای مسؤولان عنایت فرموده تا بیشتر در خدمت مردم باشند.

 


امام جمعه اهر با بیان این‌که مردم قدردان خدمات شایسته مدیران و مسؤولان لایق هستند، تصریح کرد: بهترین قاضی در خصوص عملکرد مسؤولان مردم هستند، چون مردم بدون حب و بغض نظاره‌گر بوده و نیک و بد را از هم تشخیص می‌دهند، اما همه باید مواظب رفتار و اعمال خود باشیم تا گرهی از مشکلات مردم را باز کنیم.

 


وی با تشریح دیدگاه مبانی عالی اسلامی در خصوص خدمت به مردم افزود: نباید مسأله خدمتگزاری به ملت در گیر و دار بازی‌های سیاسی و جناحی فراموش شود، انتظار داریم دولت محترم در هر زمان و مکان شایسته‌سالاری را در عزل و نصب ها مورد ملاک قرار دهد، به عبارت دیگر تغییر مدیران باید بر حسب تخصص و تعهد باشد.

 


حجت‌الاسلام حاجی‌زاده، با برنامه‌ریزی مناسب و همراهی تمام مدیران و مشارکت مردم در طرح‌های دولت را عامل اصلی در توسعه شهرستان اهر عنوان کرد و افزود: ائمه جمعه به عنوان امین مردم، همواره در مسائل مختلف مشاور دولتمردان بوده‌اند و در این مسیر مسائل سیاسی و جناحی مطرح نیست.

 


عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که زلزله مرداد ماه سال 1391 موجب خسارت‌های بسیار در شهرستان اهر شده و هنوز کار برای احیای منطقه ارسباران بسیار است، افزود: انتظار مردم منطقه از فرماندار جدید خدمتگزاری بی‌منت و شبانه‌روزی است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات