۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۳۷۸۱۰
امام جمعه هریس:

خط نفاق و فتنه در حماسه 9 دی رسوا شد

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت گفت: عبرت از حوادث فتنه 88 و حراست از دستاورهای مهم حماسه نهم دی ضرورت دارد.
9 دي

حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با گرامیداشت فرا رسیدن 9 دی روز بصیرت دینی و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: ملت ولایت‌مدار ایران نهم دی سال 88 ماهیت فتنه را رسوا کردند و خط بطلانی بر فتنه‌گران زدند.

 


وی فتنه 88 را یک اقدام برنامه ریزی شده برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان خارجی و منافقان داخلی در این برنامه هر یک نقش خاصی را بر عهده گرفته بودند و هدفشان بی اعتماد کردن مردم به نظام و مقابل هم قرار دادن مردم بود.

 


امام جمعه هریس با بیان این‌که ملت بابصیرت، آگاه و ولایت‌مدار ایران در مقابل تحرکات ناجوانمردانه فتنه گران، آهنگ حماسه 9 دی را در آسمان معنوی ایران طنین انداز کردند، افزود: با کنار رفتن نقاب از چهره نفاق، بصیرت افزایی و اتحاد ملی با محوریت ولایت حاصل شد.

 


مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت افزود: جریان فتنه در حماسه نهم دی سال 88 در برابر ایمان و اعتقاد راسخ مردم شکست خورد؛ اما آنچه امروز اهمیت دارد و بایستی مورد توجه قرار گیرد، عبرت از آن حوادث و حراست از دستاورهای مهم حماسه نهم دی است.

 


حجت الاسلام احمدی با بیان این‌که خط نفاق و فتنه در حماسه 9 دی از صفوف به‌هم فشرده مردم ولایت‌مدار جدا شد، افزود: توهین به مقدسات و اعتقادات دینی چیزی نبود که ملت به سادگی از کنار آن عبور کنند، افزون بر این‌که جریان فتنه پس از ماه‌ها توطئه در نهایت چهره خود را آشکار کرد که دیگر ملت سکوت را جایز ندانست و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب را رقم زد.

 


امام جمعه هریس با اشاره به این‌که رهبری نظام در نهایت خیراندیشی قبل از حماسه 9 دی تمامی مسائل را به سران فتنه گوشزد و هشدارهای لازم را ارایه کرده بودند، تصریح کرد: این‌که چرا نصیحت بر این افراد کارساز نبود، همه به هواهای نفسانی و توهم پیروزی در انتخابات از سوی آنان باز می گردد.

 


وی با بیان این‌که فتنه‌گران شیرینی حضور حماسی مردم در انتخابات را به کام ملت تلخ کردند، افزود: دشمنان نظام اسلامی پس از شکست در فتنه 88، به بهانه‌های مختلف بار دیگر تحریم‌های اقتصادی و جنگ روانی گسترده علیه نظام راه‌اندازی کردند که فتنه‌گران مسبب اصلی این مسأله هستند.

 


حجت الاسلام احمدی در پایان تأکید کرد: تحریم‌های اقتصادی غرب تنها با هدف گسترش نارضایتی‌های عمومی از نظام و فشار روانی بر مردم و در نهایت ایجاد آشوب در کشور است که خوشبختانه با رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم این توطئه دشمن نیز نقش بر آب شده است./935/ت302/ب4

ارسال نظرات