۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۲۳۷۷۹۸
مسؤول امور طلاب حوزه های علمیه لرستان:

حماسه 9دی تجلی مسؤولیت پذیری مردم است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور طلاب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به حضور مردم در صحنه های انقلاب و پشتیبانی از دولت گفت: حماسه 9 دی ماه تجلی مسؤولیت پذیری مردم در عرصه های گوناگون است.
حماسه نه دي / حماسه 9 دي

حجت الاسلام فضل الله نجفی، مسؤول امور طلاب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به حضور مردم در صحنه های گوناگون بیان داشت: مردم پشتوانه نظام و انقلاب هستند.

وی با بیان این که خلق حماسه بزرگ 9 دی ماه پس از انتخابات سال 88 یادآور و تجلی مسؤولیت پذیری مردم در عرصه های گوناگون است، افزود: تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب رمز موفقیت ملت ایران است.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به دسیسه های دشمنان و اهداف شوم سران فتنه یادآور شد: برخی از افراد در داخل کشور به حمایت کشورهای غربی به مقابله با بحث ولایت فقیه ایستادند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ملت ایران با مقابله در برابر فتنه بزرگ 88، حماسه تاریخی 9 دی را خلق کردند.

مسؤول امور طلاب حوزه های علمیه لرستان ابراز داشت: حضور مردم در صحنه و خلق حماسه ای بزرگ و تاریخی موجب خنثی و خاموش شدن فتنه 88 شد.

وی پیروی از ولایت فقیه و دفاع از آرمان‌های نظام را مهم ترین عامل حضور مردم در صحنه های انقلاب و حماسه تاریخی 9 دی شد.

حجت الاسلام نجفی با بیان این که حضور مردم سبب ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شد، افزود: به برکت تدابیر رهبر معظم انقلاب دشمنان اسلام هرگز به اهداف شوم خویش نخواهند رسید.

وی با تأکید بر این که نباید فتنه 88 فراموش شود، بیان داشت: تمسک به ایمان و اعتقادات دینی مهم ترین عامل موفقیت و ایستادگی در برابر دسیسه های دشمن است./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات