۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۲
کد خبر: ۲۳۷۷۴۳
استاد حوزه علمیه مازندران:

حماسه نهم دی برگرفته از ایمان راسخ و بصیرت ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که حماسه نهم دی برگرفته از ایمان راسخ و بصیرت ملت ایران بوده است، گفت: این حماسه آفرینی ها به سبب آن بوده است که اهل بیت(ع) و ولایت در وجود ما جای گرفتند.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت فرارسیدن سالروز حماسه بزرگ نهم دی، گفت: روز نهم دی تبلور عشق و ارادت مردم ایران به ولی فقیه زمان بوده است که باید به نحوی شایسته گرامی داشته شود.

 

وی با اشاره به این که مردم ما این حماسه را در ایامی خلق کردند که دشمنان در خیال خام خود تصور کردند مردم با ولایت فاصله گرفتند، بیان داشت: مردم با حضوری حماسی نشان دادند که تصورات دشمنان جز خیال خام چیز دیگری نبوده است.

 

امام جمعه دابو و دشت سر، تصریح کرد: عده ای در داخل تمام هستی و شخصیت خود را برای کشورهای بیگانه عرضه کردند که آمدند و براساس دستورالعمل آنان یک سری بد اخلاقی را شکل دادند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که این گروه ها با تحریک جوانان شروع به فتنه انگیزی کردند، ادامه داد: بداخلاقی هایی راشروع کردند که در ایام عاشورای حسینی اقداماتی کرده و به تمام وجود و حیثیت مردم ما برخورده است که حماسه بزرگی را شکل دادیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که حماسه نهم دی برگرفته از ایمان راسخ و بصیرت ملت ایران بوده است، گفت: این حماسه آفرینی ها به سبب آن بوده است که اهل بیت(ع) و ولایت در وجود ما جای گرفتند. 

 

وی با اشاره به این که یکی از برکات زیبای خداوند متعال وجود امام راحل و مقام معظم رهبری است، بیان داشت: این امر گرانقدر عنایت بزرگی بوده که خداوند منان به جهان اسلام داشته است و از افکار این دو انسان گرانقدر مردم جهان استفاده می کنند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر، ادامه داد: حضور و افکار امام راحل و مقام معظم رهبری سبب عزت جهانی و هدایت گری مسلمانان شده است که باید شاکر این نعمت ارزشمند باشیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که مردم ما با بصیرت وصف ناپذیر خود حماسه نهم دی را خلق کردند، گفت: این حضور حماسی تجدید بیعت و میثاق با امام و رهبری و مشت محکمی بر منافقان داخلی و ایادی استکبار جهانی بوده است.

 

حجت الاسلام تقی زاده، تصریح کرد: ملت ایران برکت حضور ولی امر مسلمانان را دیده است و مشاهده کردیم چگونه هیمنه دشمنان اسلام و نظام را بر هم ریخته و با بصیرت خود سبب هدایت گری و خاموش شدن افکار شوم دشمنان شده است.

 

وی با تاکید بر این که امسال پس از گذشت چند سال همان ارادت قلبی و حتی بیشتر از گذشته در وجود این فرزندان رهبری قرار دارد، گفت: با وجود این که بعضی از افراد درصدد تضعیف این اجتماع بزرگ هستند ولی به فضل خداوند متعال رخداد بزرگ دیگری را در حمایت از ولی فقیه زمان انجام خواهیم داد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که ویژه برنامه بزرگداشت حماسه نهم دی در این بخش برگزار می شود، افزود: از همه مردم بصیر و ولایی دعوت می کنیم تا حضوری حماسی و ارزنده را در بزرگداشت این حماسه بزرگ خلق کنند.

 

وی تصریح کرد: باید به دشمنان اعلام کنیم هنوز اعتقاد به کفن پوشی در وجود ما بوده و آن هایی که امروز هم دم از فتنه می زنند باید این را بدانند.

 

حجت الاسلام تقی زاده، ادامه داد: کسانی که در فکر حمایت از سران فتنه هستند متوجه سکنات و حرکات خود باشند که تاریخ نشان داده است هرکسی در برابر مرجعیت و رهبری قرار گیرد به عنوان مهره ای سوخته می شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور مقام معظم رهبری به جایی رسیده است که به الگویی ارزنده تبدیل شده و هیچ قدرتی در برابر آن توان مقابله نخواهد داشت./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات