۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۲۳۷۶۹۹
مسؤول شورای هماهنگی گیلان:

حماسه هشتم دی مردم گیلان در تاریخ ماندگار شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی گیلان با بیان این که نهم دی زمستان فتنه سیاه را بهاری کرد، اظهار داشت: مردم گیلان با خلق حماسه هشتم در تاریخ انقلاب اسلامی درخشیدند.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری اجتماع بزرگ هشتم دی مردم این استان در رشت خبر داد و گفت: این اجتماع به مناسب حضور حماسی مردم گیلان در روزهای هشتم و نهم سال 88 برگزار خواهد شد.

 

وی حماسه نهم دی سال 88 را رفراندوم ملت ایران علیه نفاق و فتنه دانست و گفت: آن حضور ملت حماسه ساز ایران اسلامی بساط فتنه را برای همیشه در کشور جمع کرد.

 

حجت الاسلام اشجری با بیان این که حماسه نهم دی ماه حرکتی آگاه و حماسی در جهت احیای حرکت های عاشورایی و تجدید صحنه های موفقیت آمیز آفریده شده در عاشورا بود، افزود: ملت ولایت دمار ایران اسلامی در آن روز تاریخی به دنیا فهماندند که تا پای جان از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام در سال 88 می خواستند ضربه مهلکی به نظام بزنند؛ اما با حضور میلیونی ملت ایران در نهم دی و در دفاع از ارزش های دینی و ولایت فقیه تیرشان به سنگ خورد.

 

حجت الاسلام اشجری خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره ثابت کردند هر گاه پای منافع دینی، ملی، ولایت و اصول ارزش‌های دینی در میان باشد آنان ثابت قدم از این منافع دفاع کرده و اجازه نمی دهند دشمنان نظام و اسلام هتک حرمتی به اعتقادات و باورهای دینی آنان کنند.

 

وی با اشاره به این که نهم دی سال 88 به‌عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تاریخ ماندگار شد، بیان داشت: این ملت همیشه در صحنه در آن روز تاریخی با بصیرت بالای خودشان برای همیشه در تاریخ به‌طور جاویدان ثبت کردند.

 

حجت الاسلام اشجری با بیان این که ملت ایران با خلق حماسه نهم دی همبستگی و وحدت خود را به نمایش گذاشتند، ادامه داد: سربلندی و سرافرازی نظام یکی از مهم ترین ویژگی های حماسه نهم دی بود.

 

وی با اشاره به این که دشمنان در فتنه 88 در پی تضعیف جایگاه ولایت فقیه بودند، تصریح کرد: روشنگری های عالمانه مقام معظم رهبری سبب تقویت آگاهی و بصیرت مردم و خلق آن حماسه جاویدان شد.

 

مسؤول شورای هماهنگی گیلان با بیان این که نهم دی زمستان فتنه سیاه را بهاری کرد، اظهار داشت: مردم گیلان با خلق حماسه هشتم در تاریخ انقلاب اسلامی درخشیدند.

 

وی با بین این که تاریخ پرافتخار ایران اسلامی آکنده از روزهایی است که ایمان و ایثار و بصیرت در آن موج می‌زند، افزود: عشق به مکتب اسلام، ولایتمداری و دفاع از ارزش‌ها و آموزه‌های اصیل اسلام و انقلاب در جای جای تاریخ درخشان این آب و خاک خودنمایی می‌کند.

 

حجت الاسلام اشجری تصریح کرد: حماسه نهم دی را باید روز پیوند عاشورایی امام و امت بصیر و آگاه و همیشه در صحنه دانست امتی که عشق به ولایت و امامت را در سینه آتشین خود شعله‌ور دارد و در مواقع حساس همانند پتکی آهنین بر فرق فتنه جویان و فرصت طلبان فرود می‌آورد.

 

وی افزود: گیلانیان غیور در هشتم دی و در پاسخ به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان، گلبانگ لبیک سر داده و تجدید پیمان با ولی امر مسلمین بستند و برای همیشه تاریخ، ساختمان توطئه و تجاوز به حریم انقلاب اسلامی را فرو ریختند./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات