۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۳۷۶۱۷
استاد حوزه علمیه آمل:

فتنه 88 با تدابیر عالمانه رهبر معظم انقلاب خنثی شد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که حضور گسترده مردمی در حماسه نهم دی به سبب هوشمندی و بصیرت ملت ولایی ایران اسلامی است، بیان داشت: مقام معظم رهبری با تدبیر مدبرانه فتنه 88 را طوری رهبری کردند که تمام نقسه های دشمنان خنثی شد.
استاد حوزه علميه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی غفاری، استاد حوزه علمیه آمل، امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آمل با اشاره به اهمیت تعالیم و تربیت در توسعه و پیشرفت جامعه، افزود: امروز تعلیم و تربیت در راستای شعار امسال است و تعلیم بدون تربیت نمی تواند حرکتی داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که مهم ترین هدف پیامبر اکرم بحث تعلیم بوده است، بیان داشت: اخلاقیات را در ابتدا باید یاد گرفته و آن را در عمل اجرایی کنیم که بسیار مهم و اساسی است.

 

امام جمعه امام زاده عبدالله(ع) با تاکید بر این که شورای آموزش و پرورش جلسات خود را باید در مدارسی که نیاز دارند برگزار کند، افزود: باید از نزدیک با مشکلات و مسائل را لمس کرده و برای رفع آن ها چاره جویی شود.

 

حجت الاسلام غفاری با بیان این که کار ما باید بر محور عملیاتی بودن باشد، گفت: در هوشمندسازی مدارس نباید تبعیضی میان شهر و روستا گذاشته شده و باید عدالت به نحوی شایسته وجود داشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه آمل افزود: باید برای طراحی و تقویت کردن اختراعات دانش آموزان مرکز تحقیقاتی داشته باشیم که اثربخش بوده و صاحبان ثروت در آن جا حضور پیدا کرده و در قالب نمایشگاه بازدید و سرمایه گذاری کنند که جامعه امروز به این امر نیاز دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: روزهای متفاوتی در سال وجود دارد که هر یک برای خود از ارزشی برخوردار است که نمونه بارز آن عاشورا و تاسوعای حسینی است.

 

حجت الاسلام غفاری با تاکید بر این که یکی از روزهای ماندگار و جاویدان در تاریخ انقلاب اسلامی روز نهم دی سال 88 است، گفت: در این روز مردم با حضور خود در این حماسه بزرگ در امتداد انقلاب و دفاع مقدس قدم برداشتند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که حضور گسترده مردمی در حماسه نهم دی به سبب هوشمندی و بصیرت ملت ولایی ایران اسلامی است، بیان داشت: مقام معظم رهبری با تدبیر مدبرانه فتنه 88 را طوری رهبری کردند که تمام نقسه های دشمنان خنثی شد.

 

امام جمعه امام جمعه امام زاده عبدالله(ع) ادامه داد: متاسفانه در داخل کشور بسیاری از این افراد در روز نهم دی به دنبال فرصت بودند تا نقشه های منافقانه خود را عملی کنند که حضور مردمی سبب نقش بر آب شدن تلاش های آنان شده است.

 

وی با بیان این که اهتمام ارزنده ای باید در راستای پاسداشت این روز بزرگ وجود داشته باشد، گفت: حماسه نهم دی به عنوان روزی ماندگار برای نظام اسلامی است که مردم نشان دادند همواره در مسیر ارزش های انقلاب گام بر می دارند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات