۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۳۷۵۸۱
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

حماسه نهم دی رفراندم ملی در دفاع از نظام اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که کنار رفتن نقاب ها مهم‌ترین شاخصه حماسه نهم دی بود، گفت: حماسه نهم دی، یک رفراندم ملی در دفاع از جمهوری اسلامی ایران و رهبری بود.
حجت الاسلام جلالي امام جمعه فريدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت‌الاسلام محمود جلالی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت حماسه نهم دی ملت ایران گفت: یکی از شگردهای استکبار پس از شکست در مسائل نظامی، اقتصادی و سیاسی، استفاده از فرصت های انتخاباتی است.

 

وی تصریح کرد: غرب برای دستیابی به اهداف خود با هزینه های بسیار کلان، مزدورانی را استخدام می کند تا در اذهان مردم با ایجاد شائبه تقلب در انتخابات تشویش ایجاد کنند.

 

امام‌جمعه فریدونکنار با بیان این که افرادی غافل و قدرت‌طلب، کشور را به ناآرامی کشیدند، خاطرنشان کرد: فتنه 88 نیز از این دست از حرکات مزدوران غرب بود، مزدورانی که در عاشورای آن سال، در صدد براندازی نظام برآمدند.

 

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که متأسفانه در جریان فتنه 88 دولت در بخش داخلی و خارجی هزینه های زیادی پرداخت، گفت: با ایجاد ناآرامی در کشور به ارزش های مردم توهین کردند، در میان ملت دودستگی و شکاف به وجود آوردند و نهادهای قانونی را زیر سؤوال بردند.

 

وی با اشاره به این که تغییر ادبیات سیاسی غرب در برابر کشور، از مهم‌ترین هزینه ها در بخش سیاست خارجی بود، گفت: بعد از این فتنه آنریکا به طور علنی گفت که حاضر است در براندازی این نظام به مخافان کمک کند.

 

امام‌جمعه فریدونکنار با اشاره به این که باج‌خواهی غرب پس از این واقعه بیشتر شد، اظهار داشت: کشورهای عربی نیز به تحرکات ضدایرانی خود دامن زدند.

 

وی در ادامه با بیان این که مردم دشمن شناس و حامی ولی فقیه، به صورت خودجوش در نهم دی سال 88 پاسخ عربده‌های این مزدوران داخلی در کشور را دادند، اذعان داشت: بعد از حضور دوباره مردم در صحنه، تحلیل رسانه های غربی تغییر کرد، در واقع مردم با این حرکت ثابت کردند که در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند.

 

حجت الاسلام جلالی با تاکید بر این که مردم هیچ‌گاه دست از حمایت ولایت برنمی دارند، خاطرنشان کرد: از آثار و برکات حماسه نهم دی کنار رفتن نقاب ها بود و انقلابیون واقعی از مدعیان دروغگو مشخص شدند.

 

وی با اشاره به این که حماسه نهم دی، یک رفراندم ملی در دفاع از جمهوری اسلامی ایران و رهبری بود، اذعان داشت: نهمدی موجب افزایش مشروعیت و مردمی بودن این نظام شد و دشمنان را ناامید کرد.

 

امام‌جمعه فریدونکنار، تصریح کرد: خیزش انقلابی کشورهای منطقه به برکت حماسه نهم دی بود، تحرک های جدیدی در منطقه ایجاد شد و آنها را بیدار کرد.

 

حجت الاسلام جلالی در پایان گفت: با خلق این حماسه، استقلال سیاسی کشور حفظ شد بنابراین همه مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه دولت در این روز همت کنند و با برگزاری همایش های بصیرتی، این حماسه بزرگ را برای افراد انقلابی بازگو کنند تا در خاطره ها برای همیشه ثبت و ضبط بماند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات