۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۲۳۷۵۱۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل:

حماسه نهم دی یادآور هوشیاری و آگاهی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به اهمیت و نکوداشت این روز تاریخی و مهم انقلاب اسلامی، بیان داشت: ملت ایران در نهم دی سال 88 نشان دادند که با بصیرت و هوشیاری همواره پشتیبان ولایت فقیه و آماده مقابله با توطئه ها و فتنه های دشمنان نظام اسلامی هستند.
رييس تبليغات اسلامي آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل، امروز در جلسه ستاد گرامیداشت حماسه نهم دی، گفت: روز نهم دی به یاد ماندنی است و باید برای همیشه این روز تاریخی در اذهان مردم باقی بماند.

 

وی با اشاره به اهمیت و نکوداشت این روز تاریخی و مهم انقلاب اسلامی، بیان داشت: ملت ایران در نهم دی سال 88 نشان دادند که با بصیرت و هوشیاری همواره پشتیبان ولایت فقیه و آماده مقابله با توطئه ها و فتنه های دشمنان نظام اسلامی هستند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت بصیرت افزایی و دشمن شناسی در جامعه، گفت: نهم دی روزی است که باید همچون سایر روزهای ملی و تاریخی انقلاب اسلامی محور تفکرات و اندیشه های مردم به ویژه نسل جوان جامعه قرار گیرد.

 

استان حوزه علمیه آمل در ادامه به نقش استکبار و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در فتنه 88 پرداخت و تصریح کرد: ملت مسلمان و دین مدار ایران اسلامی که پرورش یافتگان مکتب امام حسین (ع) هستند تا همیشه تاریخ زیر بار ظلم نخواهند رفت و همواره در مقابل فتنه گران و زورگویان ایستادگی خواهند کرد.


حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این که دشمن پس از ارتحال امام عزیز به مدت ده سال نقشه کشید، یادآورشد: تمام نقشه دشمنان با برنامه ریزی بوده که با حضور مردم خنثی شد وتا فتنه 88 همچنان توطئه ها ودشمنی ها ادامه داشته است.


وی با تاکید براین که برای تقویت این روزبزرگ باید دبیرخانه دائمی درشهرستان ایجاد شود، تصریح کرد: باید درطول سال برنامه های بصیرت افزایی و تبیین این روز بزرگ برای آحاد مردم توسط دبیرخانه صورت گیرد وفقط به یک روز خاص مختص نشود.


حمید محمدنسب، مدیرآموزش وپرورش شهرستان آمل با تاکید براینکه نباید فتنه 88 درجامعه کمرنگ شود، گفت: دشمن خارجی و ایادی داخلی آنها به دنبال این هستند که این موضوع کمرنگ درجامعه جلوه کند.


وی با اشاره به بصیرت افزایی ودشمن شناسی دانش آموزان درمدارس، افزود: پنج برنامه شاخص ومحوری درطول سال وبا حضور کارشناسان درتمام مدارس دولتی و غیر دولتی درحال اجرا است.


مدیرآموزش وپرورش شهرستان آمل، تاکید کرد: در حماسه نهم دی اتفاق بزرگی افتاد و در آن ایام نظام تاوان سنگینی را پرداخته است که دانش آموزان باید مطلع شده و در راستای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی آنان اهتمام ارزنده ای وجود داشته باشد.


اکران منتخب جشنواره فیلم عمار در آمل


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، اکران منتخب آثار جشنواره مردمی فیلم عمار در روزهای هفتم و هشتم دی ماه در شهرستان آمل برگزار می شود.


این گزارش می افزاید؛ این برنامه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد علی بن ابیطالب به آدرس آمل خیابان طالب آملی، انتهای دریای 23 صورت می گیرد.


گفتنی است؛ برنامه اکران فیلم ها با سخنرانی تحلیلی دکتر سلیلی، استاد حوزه و دانشگاه همراه خواهد بود./1314/پ203/ب

ارسال نظرات