۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۲۳۷۵۱۳

اجرای 25 برنامه فرهنگی همزمان با حماسه نهم دی در آمل

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز حماسه بزرگ نهم دی، 25 ویژه برنامه فرهنگی در شهرستان آمل برگزار می شود.
تجمع بزرگ حوزويان به مناسبت حماسه 9 دي در مدرسه فيضيه قم

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، رمضان رنجبر، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آمل، امروز در جلسه ستاد گرامیداشت حماسه نهم دی شهرستان آمل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که نهم دی راخلق حماسه نامیدند،  گفت: درسال 88 و قبل از آن همه نقشه دشمنان براندازی نظام بود که با حضور مردم و در تبعیت از مقام معظم رهبری خنثی شد.

 

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار و تعیین کننده ملت بزرگ ایران در خنثی سازی فتنه 88 افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی همیشه در صحنه هستند و باید شور حسینی  و بصیرت دینی را در بین مردم ایجاد کنیم.

 

رنجبر یادآورشد: حماسه بی‌نظیر و بی‌بدیل نهم دی که با حضور با برکت مردم در سال 88 آفریده شد هیچ وقت از اذهان مردم پاک نمی‌شود چرا که فتنه‌گران و سران فتنه به بهانه تقلب در انتخابات خسارات فراوانی بر ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نظام اسلامی وارد کردند.

 

جانشین فرمانده سپاه آمل تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر دستگاه‌های کشور به منظور برگزاری باشکوه مراسم نهم دی‌ماه با ستاد گرامیداشت حماسه نهم دی شهرستان آمل همکاری می‌کنند.

 

رنجبر با بیان این که نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، خاطرنشان کرد: نهم دی یوم اللهی است که در تاریخ ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

 

وی با تاکید بر این که حماسه نهم دی تجلی بصیرت ولایی و حضور حماسه‌ساز مردم برای اثبات و وفاداری و مجاهدت در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی است، افزود: روز حماسه ساز نهم دی روز به یاد ماندنی مقاومت مردم در برابر توطئه‌های بیگانگان و فتنه‌گران منافق است.

 

جانشین فرمانده سپاه آمل یادآورشد: این روز بزرگ و به یادماندنی از متن مردم بپا خواست و به حضور حماسی دفاع از ولایت فقیه و برخورد قاطع با فتنه، فتنه‌گران، منافقان و حامیان آنها تبدیل شد.

 

رنجبر با اشاره به این که همزمان با با حماسه نهم دی در رده های مقاومت بسیج 25 برنامه فرهنگی همراه با برپایی نمایشگاه بصیرتی و سخنرانی برگزارخواهدشد، ادامه داد: مراسم اصلی بزرگداشت حماسه  نهم دی شهرستان آمل در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) خیابان طالبی آملی با حضور یکی از کارشناسان مسائل سیاسی برگزار خواهد شد.

 

غلامحسین شفیع زاده، فرماندار ویژه آمل نیز در این جلسه با گرامی داشت سالروز این حماسه بزرگ، گفت: تحلیل های متفاوتی در خصوص وقایع سال 88  وجود دارد اما چنین وقایع تأثیر گذار در نظام اسلامی به عنوان بخش مهمی از تاریخ ایران باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد.

 

فرماندار ویژه شهرستان آمل، حماسه نهم دی را شاهکار بزرگ مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری جذب حداکثری را در پیش گرفت و توانست عده زیادی از خواص بی بصیرت را نیز آگاه کند.

 

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: مردم نیز با حضور گسترده خود به میدان آمده و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و راه شهدا فریاد مرگ بر آمریکا سر داده و دشمن را ناامید کردند.

 

وی افزود: دشمنان اسلام از چندین ماه قبل برای ایجاد فتنه و آشوب برنامه‌ریزی کرده بودند که در این میان بسیاری از افراد هم در جریان فتنه قربانی شدند.

 

فرماندار ویژه شهرستان آمل ادامه داد: آمل نخستین شهرستانی بود که مردم آن در روز هفتم دی برای محکوم کردن فتنه به خیابان‌ها آمدند و بعد از حرکت مردم آمل دیگر مردم سراسر استان به خیابان‌ها آمده و حماسه نهم دی را خلق کردند.

 

شفیع زاده نهم دی را نمایش غیرت دینی، بصیرت و آگاهی مردم از توطئه های دشمنان خواند و ادامه داد: تثبیت جایگاه ولایت از ثمرات این روز بوده که باید برنامه های گرامی داشت این حماسه بزرگ به بهترین نحو ممکن برگزار شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات