۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۲۳۷۳۲۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

حماسه 9 دی نمایش بصیرت افزایی نسل چهارم انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی گفت: حماسه نهم دی نمایش بصیرت افزایی نسل چهارم انقلاب و رویش های نظام جمهوری اسلامی بود.
نشست هماهنگي 9 دي- حجت الاسلام روحاني نيا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی امروز در نشست هماهنگی یوم الله نهم دی که با حضور معاون فرهنگی و کارشناسان بخش های آموزش و فرق و مذاهب نهاد تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با گرامیداشت این مناسبت، اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه سال 88 و تداوم آن در سال های آینده در واقع نشانگر بصیرت افزایی نسل های جدید انقلاب است.

 

وی با اشاره به این که حماسه نهم دی ماه سبب همبستگی بیشتر ملت ایران شد، اضافه کرد: همه باید برای زنده نگاه داشتن سالروز حماسه عظیم مردمی نهم دی ماه احساس مسؤولیت کنند.

 

حجت الاسلام روحانی نیا با بیان این که نهم دی ماه از ایام الله محسوب می شود، خاطرنشان کرد: در این روز مردم بیدار ایران اسلامی انقلاب سوم خود را که بر پایه بصیرت و آگاهی اسلامی بود، به ثبت رساندند.

 

به گفته دبیر ستاد ساماندهی شؤون فرهنگی استان خراسان شمالی یادآوری چنین رویدادهایی سبب حفظ و تقویت عزت و همبستگی بین آحاد مردم جامعه می شود به همین دلیل همه مردم و مسؤولان وظیفه دارند برای ماندگاری این حماسه سازی فعالیت کنند.

 

حجت الاسلام روحانی نیا اضافه کرد: نهم دی ماه یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است چرا که در چنین روزی مردم حق را از باطل تشخیص داده و به ندای رهبری دینی جامعه لبیک گفتند.

 

وی تصریح کرد: حماسه نهم دی نمایش بصیرت افزایی نسل چهارم انقلاب و رویش های نظام جمهوری اسلامی بود.

 

حجت الاسلام روحانی نیا با اشاره به نقشه های دشمنان برای جلوگیری از حرکت رو به جلوی انقلاب و نهضت اسلامی، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی ابتدا در میدان مبارزه سخت و مستقیم به مصاف ملت مسلمان ایران آمدند اما پس از آن که در این عرصه نتوانست به هدف خود برسد به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی روی آورد.

 

وی تصریح کرد: با وجود تلاش های مذبوحانه دشمنان ملت ایران در نهم دی ماه نشان دادند که همچنان بصیر و بادرایت بوده و بر روی آرمان ها و ارزش های انقلابی خود پایبند هستند.

 

دبیر ستاد ساماندهی شؤون فرهنگی استان خراسان شمالی در ادامه با تأکید بر بزرگداشت این مناسب از سوی مردم و مسؤولان، خاطرنشان کرد: نهاد تبلیغات اسلامی استان به این مناسبت برنامه هایی نظیر دعوت از روحانیان برای شرکت در مراسم راهپیمایی و تظاهرات 9 دی، دعوت از اعضای هیأت ها و تشکل های مذهبی برای شرکت در مراسم محوری با در دست داشتن پارچه و پلاکارد، برگزاری گفتمان دینی در مدارس آموزش و پرورش و دانشگاه ها با موضوع بصیرت و 9 دی، چاپ و توزیع پوستر با موضوع 9 دی و تهیه و نصب بنر در میادین و معابر سطح شهر با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری را در دستور کار خود دارد./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات