۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۲۳۴۹۷۴
امام جمعه بجنورد در دیدار وزیر اطلاعات:

امنیت ایران اسلامی مرهون مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: بخش اعظمی از امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون کارکنان وزارت اطلاعات و مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) است.
امام جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات با تجلیل از مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج)، اظهار داشت: کارکنان و نیروهای وزارت اطلاعات چشم های بیدار ملت و نظام اسلامی هستند.

 

وی با یادآوری نقش آفرینی وی‍ژه نیروهای اطلاعاتی در حفاظت از آرمان ها و ارزش های اسلامی نظام، تصریح کرد: اگر چه به دلیل ماهیت کار اطلاعاتی، فعالیت های سربازان گمنام امام زمان(عج) آن چنان رسانه ای نمی شود اما با این وجود نقش ارزنده کارکنان وزارت اطلاعات در قوام و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان این که بخش اعظمی از امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون کارکنان وزارت اطلاعات و مجاهدت خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) است، خاطرنشان کرد: این امنیت سبب شده تا توسعه کشور در بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... شتاب فزاینده ای داشته باشد.

 

امام جمعه بجنورد با اشاره به وضعیت حاکم بر کشورهای منطقه و جو متشنج خاورمیانه، تصریح کرد: در چنین شرایطی آرامش و امنیت موجود در کشور و مرزهای ایران اسلامی سبب شده تا دشمنان نظام نتوانند نقشه های شوم خود را در این سرزمین پیاده کنند.

 

سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار اظهار داشت: استان خراسان شمالی با وجود داشتن قومیت های مختلف کرد، ترک، فارس و ترکمن، پیروان مذاهب شیعه و سنی و نیز 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان یکی از امن ترین مناطق و استان های کشور محسوب می شود.

 

وی با بیان این که این امنیت در سایه همدلی و وحدت مردم شیعه و سنی و مسؤولان این استان به دست آمده است، تصریح کرد: وحدت پیروان شیعه و سنی در خراسان شمالی می تواند نمونه و الگوی وحدت در ایران اسلامی و سایر کشورهای منطقه باشد.

 

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به جذب 920 میلیارد تومان اعتبار برای استان در سال جاری، اضافه کرد: در حال حاضر آمادگی مناسبی برای جذب سرمایه گذاران بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، گردشگری و ... در خراسان شمالی وجود دارد و شرایط برای سرمایه گذاری بیشتر و راحت تر در این استان مهیا شده است.

 

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات امروز سه شنبه در سفری یک روزه به خراسان شمالی در بدو ورود به استان، با حضور بر مزار شهدای بجنورد به نثار گل و قرائت فاتحه برای شهیدان پرداخت.

 

وزیر اطلاعات پس از آن با آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد دیدار کرد.

 

حضور در نشست شورای اداری استان خراسان شمالی دیگر برنامه سفر یک روزه وزیر اطلاعات به این استان بود./9314/پ201/ب4

ارسال نظرات