۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۳۴۹۱۵
فردا در مشهد؛

همایش تجلیل از جهادگران خراسان رضوی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش استانی «شکوه هجرت» به منظور تقدیر از تلاش های جهادگران اردوهای جهادی فردا در مشهد برگزار می شود.
اردوي جهادي در منطقه دشت احمد قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مهدی بیداد، دبیر اجرایی همایش استانی «شکوه هجرت» ظهر امروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های این همایش در سازمان بسیج مستضعفین بابیان این‌که فعالیت‌های جهادی در دو بعد محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی صورت می‌گیرد، گفت: به‌منظور تبیین هدف اردوهای جهادی و بهتر برگزار شدن آن هرساله پیش از اعزام برنامه‌ریزی‌ها صورت می‌گیرد.

 

وی بابیان این‌که پیش از اعزام، کارگاه‌ها و نشست‌های توجیهی برای افراد اعزامی برگزار می‌شود، تصریح کرد: پس از هر دوره، برای بهبود و برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر، جمع‌بندی و ارزیابی مسائل این اردو صورت می‌گیرد تا به این وسیله بتوان کیفیت اردوهای جهادی را ارتقاء بخشید.

 

دبیر اجرایی همایش استانی شکوه هجرت ادامه داد: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی و رویکرد سازمان بسیج مستضعفین مبنی بر تجلیل از گروه‌های جهادی، همایش تجلیل از جهادگران تحت عنوان «شکوه هجرت» برگزار خواهد شد تا از گوشه‌ای از زحمات این قشر عزیز قدردانی کنیم.

 

بیداد بابیان این‌که 226 گروه جهادی ثبت‌شده تحت پوشش سازمان است، اظهار کرد: جامعه مخاطب این همایش، تمام جهادگرانی هستند که به دلیل گستردگی این عزیزان تنها از مسؤولان گروه‌های جهادی دعوت‌شده است.

 

وی به برنامه اجرایی همایش اشاره کرد و گفت: این همایش یک‌روزه در محل دشت بهشت شاندیز برگزار خواهد شد و 450 نفر از جهادگران در این همایش حضور خواهند داشت و به آنان هدایایی تقدیم خواهد شد.

 

دبیر اجرایی همایش استانی شکوه هجرت با تأکید بر این‌که در برگزاری این همایش از کلیشه‌ها فاصله گرفته‌ایم، یادآور شد: در حاشیه این همایش، کمیسیون‌های جامعه زنان، مرمت و بهسازی دانش‌آموزی، عمران، دانشجویی و کمیسیون فرهنگی  تشکیل خواهد شد که به دستور کار خود خواهند پرداخت.

 

وی اضافه کرد: درگذشته نگاه جامعی برای اعزام گروه‌های جهادی وجود نداشت اما تلاش است با همکاری مرکز هدایت کنترل جهادی و دفتر مناطق محروم استانداری، بانک اطلاعات جامعی راه‌اندازی شود.

 

دبیر اجرایی همایش استانی شکوه هجرت خاطرنشان کرد: ما در انجام فعالیت‌های خود به گروه‌ها و جریان‌های سیاسی توجه نداریم، نگاه ما طیفی و سیاسی نیست بلکه هدف، مسؤولان مستضعفین است.

 

گفتنی است، همایش استانی شکوه هجرت صبح فردا با حضور استاندار و فرمانداران خراسان رضوی، فرمانده سپاه امام رضا(ع)، فرماندهان و مسؤولان سازندگی نواحی سپاه استان و مسؤولان گروه‌های جهادی در محل دشت بهشت شاندیز برگزار می‌شود./9315/پ202/ب5

ارسال نظرات