۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۳۲۶۳۱
مولوی نذیر احمد سلامی:

مسلمانان با اتحاد راه نفوذ جریان‌های انحرافی را ببندند/ خطر جریان تکفیر را به جوانان گوشزد کنیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده اهل تسنن در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‏که مسلمانان باید در همه امور ید واحد باشند، گفت: با اتحاد می‏شود راه نفوذ جریان‏‏‏های انحرافی را به درون اسلام بست و از ضربه زدن آنها به دین اسلام جلوگیری کرد.
مولوي نذير احمد سلامي

مولوی نذیر احمد سلامی نماینده اهل تسنن در مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هدف از برگزاری کنگره جهانی جریان‌های تکفیری از دیدگاه علمای اسلام، گفت: هدف از برگزاری این چنین مراسماتی اتحاد و نزدیکی مسلمانان جهان است.

 

وی با اشاره به این‏که مسلمانان باید خطرات دشمن مشترک خود را متوجه شوند، ابراز داشت: مسلمانان برای صیانت از ارزشهای اسلامی و همچنین دفاع از ارزش‏های اعتقادی و اسلامی باید با هم اتحاد داشته باشند.

 

مولوی نذیر احمد سلامی با بیان این‏که مسلمانان باید در همه امور ید واحد باشند، تصریح کرد: با اتحاد می‏شود جلوی نفوذ جریان‏‏‏های انحرافی را به درون اسلام گرفت و از ضربه زدن آنها به دین اسلام جلوگیری کرد.

 

نماینده اهل تسنن در مجلس خبرگان رهبری در ادامه خاطرنشان کرد: ما باید با آگاهی بخشی به مسلمانان به ویژه جوانان تبعات منفی این نوع گروهها و جریانات را به آنها گوشزد کنیم تا درگیر انحراف از دین نشوند.

 

وی تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان در حمایت کردن از گروه داعش تضعیف دین مبین اسلام می‏باشد و با توجه به این امر باید تمامی مسلمانان هوشیار باشند تا نقشه‏ها و توطئه‌های دشمنان دین مبین اسلام را نقش بر اب کنند.

 

مولوی نذیر احمد سلامی در پایان با اشاره به اینکه این نوع مراسمات نباید موقت و زودگذر باشد، ابراز داشت: این نشست باید در کشورهای دیگر هم برگزار شود تا شاهد تأثیرگزاری در جلوگیری از انحراف در اسلام باشیم./922/پ202/ف

 

ارسال نظرات