۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۲۳۲۳۹۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

تفکر ناب بسیج، مهم ترین عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که بسیج پشتوانه عظیم انقلاب در عرصه‌های دفاعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است، گفت: تفکر ناب بسیج مهم ترین سد در برابر هجمه های دشمنان است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام  ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیج بر ضرورت ضرورت ترویج تفکر ناب بسیج و همه گیر شدن همه فعالیت ها حول محور بسیج تاکید کرد و افزود: هدف معمار کبیر انقلاب اسلامی از صدور فرمان تشکیل بسیج در پنجم آذر ماه، در حقیقت ساماندهی نیروهای مخلص انقلابی و تشکل توان و استعداد های بالقوه و نیز ارتقاء روحیه خودباوری ملت مسلمان ایران بوده است.

 

وی ادامه داد: در بعد نشر و توسعه فرهنگی دینی نیز اشاعه فرهنگ اهل بیت(ع)، فرهنگ اسلامی، روحیه دین مداری و ولایت باوری نیز از دیگر اهداف تشکیل بسیج از سوی امام خمینی(ره) بوده است که به همین دلیل یکی از بزرگ ترین موهبت و نعمت هایی که خداوند بعد از انقلاب اسلامی به ملت ایران عطا کرد، همین شجره طیبه بسیج بوده است.

 

حجت الاسلام شکریان گفت: امروز افتخار همه مسؤولان ما و به تبع آن امام راحل و مقام معظم رهبری این است که خود نیز به عنوان یک بسیجی مشغول خدمت به مردم و نظام اسلامی بوده و هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به پیوستگی عمیق بسیج با نظام اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: همه باید در جهت ترویج هر چه بیشتر روحیه بسیجی در اجتماع و در میان اقشار مختلف جامعه گام بردارند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران افزود: دور نگه داشتن جامعه از آلودگی و انحطاط به منظور تداوم پیروزی انقلاب اسلامی، وظیفه همه از جمله بسیجیان است.

 

وی با تاکید بر این که اسلام باید به عنوان محور فرهنگ، اقتصاد و سیاست کشور ما مطرح باشد، تصریح کرد: بسیج در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون منشأ اثرات بسیار خوبی در کشور بوده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که بسیج و بسیجیان در مقابل همه توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده‌اند، تصریح کرد: دشمنان پس از شکست در هر عرصه‌ای روش جدیدی را امتحان می‌کنند که با حضور بسیجیان این دسیسه‌های آنها به شکست می‌انجامد.

 

وی با بیان این که بسیج پشتوانه عظیم انقلاب در عرصه‌های دفاعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است، اذعان داشت: اخلاص، بصیرت و معنویت از مهم ترین نقاط قوت بسیج در عرصه‌های مختلف است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: وقتی می بینیم که دشمن، با انواع هجمه ها و دسیسه ها به بسیج حمله می کند به نقش مؤثر بسیج در اقتدار نظام اسلامی و توفیقات روز افزون این نهاد مقدس انقلابی در می یابیم.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که بسیج در همه عرصه های نفس گیر و حساس، حضور مؤثر، به موقع و مقتدر داشته و همواره پشتوانه انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: جامعه ای که فرهنگ و تفکر بسیجی دارد هیچ گاه دچار انحراف و تاثیرپذیری از تبلیغات سوء و اقدامات خصمانه دشمنان نخواهد شد.

 

وی افزود: در ایام نورانی هفته بسیج، تجلیل از همه رزمندگان سلحشور و بسیجیان و به ویژه خانواده های معظم شهداء، آزادگان، ایثارگران و جانبازان یک وظیفه بزرگ و لازم و شایسته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امیدواریم با توسعه فرهنگ بسیج طبق تاکیدات مقام معظم رهبری، بتوانیم قدم های بلندی در راستای ارتقاء فرهنگ دینی برداشته و نیز هرروز شاهد حضور فعال تر بسیج در همه عرصه های سازندگی میهن اسلامی باشیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات