۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۲۳۱۸۸۹

نشست هم اندیشی موسسه عصر موعود برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ هشتاد و ششمین نشست هم اندیشی موسسه عصر موعود(عج) در سالن غدیر کانون فکری و کودکان و نوجوانان برگزار شد.
 موعود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسماعیل شفیعی سروستانی رییس موسسه عصر موعود در هشتاد و ششمین نشست هم اندیشی موسسه عصر موعود(عج) که بعد از ظهر پنج شنبه 29 آبان ماه در سالن غدیر کانون فکری و کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: ابلیس وقتی از درگاه الهی رانده شد کمر همت بست تا آدم و حوا را اغوا کند و منجر به هبوط آنها از بهشت به زمین شد.

 

وی افزود: ابلیس فرزندان آدم را نیز فریب داد و قابیل را به قتل برادرش هابیل ترغیب کرد، سپس ساختن معابدی را برای برگزاری مراسم شیطان پرستی به قابیل آموخت.

 

رییس موسسه عصر موعود با بیان این که کاهنان معابد در تمدن های کهن نقش شیطان پرستی را به عهده داشتند، اظهار کرد: کاهنان به واسطه علوم غریبه که همان علم سحر و جادو است، پیامبران دروغین جعل کردند، مکان ها و زمان های را برای شیطان پرستی به قبیله لعنت معرفی کردند.

 

شفیعی ادامه داد: منابع مطالعاتی درباره فرهنگ و تمدن ها و رویکرد آن در کتاب های مقدس دینی، تورات، انجیل و قرآن  افسانه های منتشر شده، حدس و گمانه های مورخان و پاره ای از کاوش های باستان شناسی است.

 

رییس موسسه عصر موعود در ادامه صحبت های خود با اشاره نابودی امت واحده بعد از مرگ هابیل و به وجود آمدن شریعت در زمان حضرت نوح گفت: حضرت نوح زمین بین فرزندان خود تقسیم کرد، حبشه، نوبه و بربر جزایر آن را به حام داد، عراق، خراسان، حجاز، یمن، شام و ایران شهر را به سام سپرد، مناطق ترک، سقلان، یاجوج و ماجوج و چین را هم به یافث بخشید.

 

وی همچنین به معرفی علوم غریبه پرداخت و ادامه داد: از جمله علوم غریبه لیمیا (علم طلسمات) هیمیا ( علم ستارگان) سیمیا ( علم تسخیرات) علم ریمیا ( علم خیالات) کیمیا ( علم شیمی) است.

 

شفیعی با بیان اینکه انسان ها به دو گروه مومن و کافر تقسیم می شوند، افزود: موجودات غیر انسانی مثل جنیان به دو طایفه رحمت و لعنت تقسیم می شوند، افراد مومن از طایفه اجنه تلاشی برای برقرای ارتباط با انسان ها ندارند، انسان ها هم از طریق علوم غریبه نیز نمی توانند آنها را تسخیر کنند چرا که پرهیزکاری آنها بسیار بالا است.

 

وی با معرفی مصر به عنوان کشوری که در رابطه با سحر و جادو فعالیت زیادی دارند، افزود: اهرام ثلاثه و معبد سنگی سربه فلک کشیده که امروز به عنوان یکی از عجایب شناخته می شود و راز زیر پا داشتن آنها با امکانات وسایل هزاران سال قبل همه را به تعجب وا داشته است، تنها بخشی از نتایج ارتباط موجودات ماورایی شیطانی با انسان ها کاهنان بوده اند، پژوهشگران بسیاری در غرب ساخت ابنیه را به ساکنان سایر کرات و موجودات فرا زمین نسبت می دهند در حالی که همین نزدیک و در کنار دست فرعونیان، مردانی بودند که از مسیر علوم غریبه به ارتباط گیری با موجود است نادیدنی، مانند اجنه و حتی تسخیر آنها می پرداختند.

 

رییس موسسه عصر موعود ادامه داد: قوم بنی اسراییل به واسطه زندگی با اقوام مصری آلوده به سحر و جادو شد، در زمان غیبت حضرت موسی (ع) قوم بنی اسراییل وقتی صحبت کردن گوساله سامری را مشاهده می کنند گوساله پرست می شوند.

 

شفیعی با اشاره به تمدن بابل و نقش آن در خرافات و اوهام افزود: هیچ تمدنی از لحاظ پایبندی به او هام و خرافات به اندازه تمدن بابل نیست، هرحادثه از ولادت غیر طبیعی، مرگ های مختلف را کاهنان با تغییرات سوی و فوق الطبیعه مورد تفسیر و تاویل قرار می دادند و حرکت های آب رودخانه و اشکال مختلف ستارگان و خواب ها و کارهای غیر انسانی و جانوران همه چیزهای بودند که کارشناسان آینده را پیش بینی می کردند.

 

وی همچنین با بیان اینکه شیطان در اماکن خاصی برنامه های خود را اجرا می کند، گفت: شیطان در اماکن مقدس و مذهبی مثل امام زاده ها و مساجد راهی ندارد و در اماکن و بناهای هرمی، حضور دارد.

 

رییس موسسه عصرموعود افزود: برج بابل از جمله اماکنی است که شیطان در آن راه می یابد، نمررود این برج را ساخت و شبیه آن را در کشور های اروپایی نیز مشاهده می کنیم، رفت و آمدهای نیروهای خبیث و شیاطین از طریق این اماکن راحتر می باشد.

 

گفتنی است که پیش از این نشست های دیگری با عنوان سیر تحول و عمل ابلیس از هبوط آدم تا مجامع مخفی معاصر با عنوان «قبیله لعنت» توسط موسسه موعود برگزار شده بود:/818/پ203/ب4

ارسال نظرات