۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۲۳۱۸۱۳
استاد حوزه علمیه مازندران:

تفکر بسیج راه مقابله با نفوذ اندیشه های بیگانه و انحرافی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رویکرد بسیج باید مقابله با نفوذ اندیشه های بیگانه و انحرافی باشد، گفت: دشمنان همواره تلاش دارند که در راستای تهاجم فرهنگی گام برداشته که نهاد مقدس بسیج باید به نحوی ارزنده در راستای مقابله با این آسیب ها گام بردارد.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، با گرامی داشت فرارسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج نهادی ارزنده و ارزشمند بوده که مخلص و فدایی ولایت است که در راستای حفظ و صیانت از ارزش های انقلاب گام برمی دارد.

 

وی با اشاره به این که بسیج از ابتدا به عنوان یک عنصر مخلص، آگاه و بصیر پا به عرصه دفاع و حمایت از نظام و خط ولایت گذاشته است، بیات داشت: ولایت محوری از جمله رویکردهای ارزنده بسیج بوده که در این مسیر گام برمی دارد.

 

امام جمعه چمستان ادامه داد: بسیج تلاش دارد با تعقیب خط صحیح انقلاب از طریق افزایش شناخت ، آگاهی و معلومات خود به ویژه در عرصه و حوزه بینش سیاسی حضور خود را اعلان و تثبیت کرده و در واقع خنثی کننده توطئه های گوناگون دشمنان انقلاب شده است.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که  شناخت آفات و آسیب های انقلاب، پیگیری آن و زدودن آسیب ها یکی از وظایف ذاتی و عمده بسیجیان است، ادامه داد: نهاد مقدس بسیج هم چون باغبانی خیرخواه و زحمت کش انقلاب بوده و آن را از خطر دشمنان و شیطنت کنندگان محافظت و مراقبت می کند.

 

وی با اشاره به این که بسیج به عنوان یکی از افتخارات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: این نهاد مقدس تلاش دارد تا در راستای حفظ و تحکیم ارزش های والای نظام مقدس اسلامی گام برداشته و پیرو واقعی ولایت فقیه باشد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که یک انقلاب ممکن است آفات محسوس و نامحسوس او را مورد تهدید قرار دهد، بیان داشت: اگر از این امر مراقبت نشود خسارات فراوانی بر آن وارد شده و از محتوا و حقیقت اصلی خود فاصله می گیرد.

 

امام جمعه چمستان با بیان این که نهاد بسیج به عنوان حافظ و دلسوز انقلاب اسلامی دغدغه دارد، افزود: بسیجیان با دغدغه ای ارزنده در راستای حفظ انقلاب اسلامی از آسیب ها گام برداشته و در این عرصه باید با تمام توان گام بردارند.

 

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که رویکرد بسیج باید مقابله با نفوذ اندیشه های بیگانه و انحراف باشد، گفت: دشمنان همواره تلاش دارند که در راستای تهاجم فرهنگی گام برداشته که نهاد مقدس بسیج باید به نحوی ارزنده در راستای مقابله با این آسیب ها گام بردارد.

 

وی با تاکید بر این که پشت کردن از معنویات و روی آوردن به مادیات باید مورد توجه باشد، بیان داشت: بسیج باید مراقب رخنه فرصت طلبان و عقده داران نسبت به نظام اسلامی باشد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نهاد مقدس بسیج باید در راستای مقابله با ایجاد اختلاف و تفرقه میان نیروهای انقلاب تلاش کند، افزود: بسیج به عنوان نهادی ولایی در راستای ترویج ارزش های اسلامی و انقلابی حرکت می کند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات