۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۲۳۱۰۷۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

نظام اسلامی به برکت ولایت فقیه به قدرتی بلامنازع در دنیا تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه و رهبری‌های پیامبر‌گونه امام راحل و مقام معظم رهبری امروز به قدرتی بلامنازع در خاورمیانه و دنیا تبدیل شده است، گفت: ولایت فقیه ضامن بقا و سعادت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان عصر امروز در جمع روحانیان مرکز استان گفت: روحانیت در دوران قبل از انقلاب، در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب و در دوران پس از انقلاب نیز در عرصه دفاع از آن همواره در صف اول بوده است.

 

وی اظهار داشت: بدون شک روحانیت نقش بسیار مهمی در ارتقای سطوح فرهنگی و مذهبی جامعه و اطلاع رسانی به عموم مردم علی الخصوص جوانان و نوجوانان در تبیین جایگاه اسلام و ولایت فقیه در جامعه را به عهده دار است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که روحانیت باید برای مقابله با اندیشه‌های منحرف غربی با همه توان خود وارد میدان شود، ادامه داد: تنها روحانیت است که می‌تواند با هجمه های گسترده غرب مقابله کند و تحقق این مهم مستلزم تلاش جهاد گونه و به روز کردن اطلاعات از سوی روحانیان است.

 

وی یکی از محورهای اساسی در موفقیت تبلیغات دینی را تطبیق آموزه‌های دینی طبق مقتضیات زمان و مکان عنوان کرد و گفت: متولیان امور تبلیغی و دینی باید همه فعالیت‌ها، پروژه‌های دینی و آموزهای مذهبی را جهت اثر بخشی بیشتر و فرهنگ‌سازی در جامعه با رعایت اقتضای زمان و مکان اعمال کنند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد بر جهاد علمی مبلغان برای شبهه زدایی تأکید کرد و گفت: ترویج احکام ناب اسلامی تنها راه مقابله با اندیشه های پلید و شیطانی دشمنان اسلام است و این مهم مستلزم جهاد علمی و همت شبانه روزی است.

 

وی با بیان این که یک مبلغ دینی باید نیازهای روز جامعه را شناسایی و برای پاسخگویی به شبهات روز خود را آماده کند، افزود: جامعه امروز بیش از پیش نیازمند حضور در صحنه مبلغان دینی به منظور پاسخگویی به شبهات است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به این که مبلغان به عنوان سفیران عرصه تبلیغ احکام دینی باید با ترویج احکام اسلامی ارزش‌های ناب شریعت محمدی را در جامعه گسترش دهند، گفت: جامعه در هر زمانی نیازمند آموختن مبانی دینی است و این مسأله در طول تاریخ وجود داشته است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه و رهبری‌های پیامبر‌گونه امام راحل و مقام معظم رهبری امروز به قدرتی بلامنازع در خاورمیانه و دنیا تبدیل شده است، بیان داشت: ولایت فقیه ضامن بقا و سعادت نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

 

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی با هدایت و رهبری حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، این انقلاب باعث بیداری و مقابله ملت های ستمدیده جهان در برابر ظلم و جور کشورهای استعمارگر شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، دفاع از اسلام و قرآن را یکی از مهم ترین اهداف انقلاب نام برد و خاطر نشان کرد: از منظر امام راحل، دفاع از اسلام و قرآن یکی از اصلی ترین اهداف انقلاب بوده است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات