۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۳۰۱۷۹
در مشهد؛

نشست علمی عاشورا و نیازهای دنیای معاصر برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نشست علمی عاشورا و نیازهای دنیای معاصر از سوی اداره پژوهش مدرسه عالی خواهران جامعة المصطفی مشهد برگزار می شود.
نشست علمی عاشورا و نیازهای دنیای معاصر برگزار می شود

زهرا زحمتکش، کارشناس امور پژوهشی مدرسه عالی خواهران جامعة المصطفی العالمیه مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: همزمان با ماه محرم، نشست علمی - پژوهشی عاشورا و پاسخگویی به نیازهای معنوی عصر حاضر، با هدف آشنایی طلاب با نیازهای معنوی عصر حاضر و الگو سازی از اسوه های دین در عصر حاضر برگزار می شود.

 

وی با بیان این که پرورش نسلی پویا، مؤثر، پرصلابت و دارای عشق و ایمان، بدون توجه به الگوی بی بدیل عالم اسلامی میسر نخواهد بود، افزود: این کارگاه با هدف پاسخ به اصلی ترین و مهمترین، سؤال این مسأله که همان چگونگی الگو سازی از اسوه های دینی در مسأله عاشورا و امام حسین(ع) در عصر حاضر است، برگزار می شود.

 

خانم زحمتکش تصریح کرد: این کارگاه با حضور دکتر محمد باغستانی، مدیر گروه تاریخ اسلام دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود و امید است با طرح و ردیابی این مسأله، دنیایی به پژوهش ها و کاوش هایی که برآیند آن دست یابی به مدلی از الگوکیری اسلامی باشد، گشوده شود.

 

وی یادآور شد: این  نشست، روز سه شنبه بیستم آبان، ساعت 10 تا 11، در سالن اجتماعات این مرکز واقع در خیابان سعدی، بین سعدی 7و 9 برگزار خواهد شد./1309/ت302/ب5

ارسال نظرات