۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۲۳۰۱۱۳
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

فرهنگ عاشورایی فرهنگ مبارزه با ظلم است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان فرهنگ عاشورایی را فرهنگ مبارزه با ظلم و استکبار بیان کرد و گفت: پیروی از فرهنگ عاشورا، بهترین راه مقابله در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است.
غلامي تبليغات لرستان

حجت‌الاسلام احمد رضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: فرهنگ عاشورا، دانشگاه انسان سازی است.

وی با بیان این که ولایتمداری، بصیرت و آگاهی از جلوه‌های ویژه عاشوراییان بود، افزود: ماه محرم و صفر بهترین فرصت برای تدبیر و عبرت آموزی است.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که فرهنگ عاشورایی و علوی فرهنگ مبارزه با ظلم، تعدی و نپذیرفتن روحیه استبداد و استکبار است، تأکید کرد: با پیروی از فرهنگ عاشورا و ادامه راه اهل بیت(ع) در برابر دشمنان اسلام می ایستیم.

وی با اشاره به این که دشمنان بیش از 14 قرن است که تلاش می‌کنند محرم و پیام آن را از دست ما بگیرند، یادآور شد: دشمنان اسلام در این مدت با شکست های پی ‌در‌پی روبه رو شده اند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه تصریح کرد: مهم ترین عامل شکست دشمنان اسلام، فرهنگ بی‌بدیل عاشورا و محرم است که در آن ذلت راه ندارد.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که تبیین و تقویت فرهنگ عاشورا در جامعه ضروری است، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم با آراستگی کامل به حسن خلق حسینی، زیبایی‌های کربلا و دشت پررمز و راز نینوا آشنا شویم.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: آزادی خواهان جهان با محوریت و الگو گیری از فرهنگ عاشورا، به حرکت در مسیرحریت و آزادگی ادامه می دهند.

راز عاشورا و تشیع راز وفاداری به مکتب اسلامی است

حجت الاسلام غلامی بیان داشت: راز عاشورا و تشیع، راز وفاداری به مکتب اسلامی، انسانی و جاری ساختن احکام نورانی اسلام است.

وی در ادامه با بیان این که اوج عزت وتکامل امروز شیعه مرهون ارادتمندی به عاشورا و تکیه بر نام امام حسین(ع) است، افزود: به یقین این پایداری و جاودانگی ماندگار است./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات