۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۲۲۹۷۱۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ملت ایران هیچ نیازی به غرب ندارد/نباید امتیاز زیادی به غرب داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که تا زمانی که آمریکایی ها از دشمنی دست برندارند، نمی توانند با ملت ایران تعامل و آشتی داشته باشند، گفت: ملت ایران هیچ نیازی به غرب ندارد.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: امروز عاشورا جاذبه جهانی پیدا کرده است.

وی با بیان این که امسال عزادارای سیدالشهدا(ع) به نماد شناخت یزیدیان جهان تبدیل شد، افزود: امروز عزاداران حسینی بصیرت عاشورایی پیدا کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر نهادینه کردن بصیرت عاشورایی، بیان داشت: عاشورا سرمایه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: مکتب عاشورا اخلاص، معنویت، ایثار، پیروزی، تقوا، ایمان، بصیرت و دشمن شناسی را ترویج می دهد.

امام جمعه خرم آباد بیان داشت: امروز دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عزادار مصیبت هایی هستند که در دوران اسارت اهل بیت(ع) به آنها وارد شد.

وی در ادامه با اشاره به حملات گروه های تروریستی، تصریح کرد: حملات آنان در نقاط گوناگون دنیا بیانگر جهانی شدن مکتب امام حسین(ع) و ترس دشمنان از این مکتب است.

دستاوردهای ایران در مذاکرات هسته ای نباید نادیده گرفته شود

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که مذاکرات هسته ای ایران با شش قدرت جهانی مسأله ای بسیار مهم و حیاتی است، تأکید کرد: دستاوردهای ایران در مذاکرات هسته ای نباید نادیده گرفته شود.

وی با بیان این که نباید حرکت علمی هسته ایران کند شود، گفت: مذاکره کنندگان هسته ای باید از حق غنی سازی دفاع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی لجاجت و خواسته های زیاد آمریکا را سبب برقرار نشدن توافق هسته ای دانست و افزود: تا زمانی که آمریکایی ها از دشمنی دست برندارند، نمی توانند با ملت ایران تعامل و آشتی داشته باشند.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که امروز ملت ایران به کشورهای غربی نیازی ندارد، یادآور شد: نباید امتیازهای زیادی به غرب داده شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حمله تروریست ها به مسجد الاقصی، بیان داشت: از مجامع مدافاع حقوق بشر می خواهیم که در برابر این تجاوز مقابله کرده و جواب صهیونیست ها را بدهند.

وی در پایان با تقدیر از عزاداری باشکوه مردم لرستان، افزود: همکاری نیروی انتظامی در برگزاری باشکوه مراسم عزاداری جای تقدیر و تشکر دارد./9451/پ201/ب2

ارسال نظرات