۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۲۷۲۶۳
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی‌عصر مطرح کرد؛

نکاتی که مبلغان باید در پادگان ها مورد توجه قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با ضروری دانستن فعالیت مبلغان در پادگان ها به مهم ترین نکاتی که باید از سوی مبلغان مورد توجه قرار گیرد اشاره کرد.
حجت الاسلام موسوي ،نماينده ولي فقيه در سپاه ولي‎عصر خوزستان

حجت الاسلام سید محمود موسوی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در گفت‎و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهمیت تبلیغ علوم دینی در پادگان‎ها، اظهارداشت: با ارزیابی نیازهای جوانان و برطرف کردن آنها در پادگان می‎توان سبب افزایش روحیه سربازی شد.

وی در ادامه با بیان این که باید از روش‎های تبلیغی جدید برای برقراری ارتباط با سربازان ارتباط استفاده کرد، افزود: سربازی فرصت طلایی خودسازی برای جوانان است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی‌عصر(عج) استفاده از تجربیات دیگران را برای تبلیغ دین در میان سربازان بسیار مهم دانست و ابرازداشت: برگزاری برنامه‎های مفید و ارزشمند می‎تواند سبب تشویق جوانان به آموزش علوم دینی شود.

مبلغان فعال در پادگان ها به نیازهای سربازان توجه کنند

حجت الاسلام موسوی نیاز سنجی را ابزاری مهم در ایجاد روحیه انقلابی در میان سربازان دانست و بیان‎داشت: باید در تبلیغ به نیازهای سربازان توجه ویژه کرد.

وی در ادامه با بیان این که توسل به اهل بیت مهم‎ترین ابزار تبلیغی در پادگان‎ها است، تأکیدکرد: بدون پشتیبانی حوزه‎های علمیه نمیتوان در تبلیغ علوم دینی میان سربازان موفق شد.

ضرورت تسلط مبلغان با قوانین نظامی برای فعالیت در پادگان ها

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی‌عصر(عج) آشنایی با قوانین نظامی را برای طلاب تبلیغی بسیار مهم دانست و خاطرنشانکرد: روحانیان مبلغ باید اسرار نظامی را حفظ کرده و در مطرح کردن موضوع‎های نظامی در خارج از پادگان اجتناب کنند.

حجت الاسلام موسوی در پایان بازگویی تجربه‎ها و رشادت‎های رزمندگان اسلام را در جنگ تحمیلی برای تقویت روحیه انقلابی و مذهبی سربازان بسیار مفید دانست و گفت: تجربه‎های مبلغان روحانی باید مستند و براساس واقعیت باشد./9453/ت302/ب2

ارسال نظرات