۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۲۶۲۲۴
سردار فضلی:

فرهنگ مقاومت در منطقه مهم ترین دستاورد دفاع مقدس است

خبرگزاری رسا ـ سردار فضلی فرهنگ مقاومت در منطقه را دستاورد بزرگ دفاع مقدس بیان کرد و گفت: جوانان لبنانی و فلسطینی با الگوگیری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ناچیزترین امکانات و با قدرت ایمان، دشمن خونخوار و سفاک صهیونیستی را به زانو در آوردند.
سردار فضلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، علی فضلی جانشین سازمان بسیج کشور روز گذشته در مراسم سالگرد تدفین شهدای دانشگاه صنعتی نوشیروانی و یاد شهدای دانشجوی بابل با بیان این که قدرت امروز ما از فداکاری و ایثار شهدا است تصریح کرد: دشمن علیرغم تهدیدات زیاد جرأت حمله به ما را ندارد و این از  قدرتی است که از فداکاری شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس حاصل شده است.

 

وی افزود: اگر به‌دنبال بیمه شدن در دنیا و آخرت هستیم باید دست به دامن شهدا شویم زیرا شهدا دارای کرامت و آبرو نزد پرودگار متعال  هستند.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان گوشه ای از حماسه آفرینی های  رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی گفت: ما امروز باید قدرشناس فدارکاری و ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران باشیم و قدرشناسی از شهدا نشان دهنده زنده نگه داشتن ایثارگری و فداکاری است.

 

وی یادواره های شهدا را برای زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا فضیلتی به مانند نماز دارد، زیرا شهدا با خون سرخشان موجب برافراشته ماندن  اسلام شدند.

 

سردار فضلی با اشاره به این که پرسودترین معامله، معالمه با خدا است، خاطرنشان کرد: به تعبیر امام راحل شهدا، امامزادگان عشق هستند که اقتدار آنها حیات و ممات ما را بیمه می‌کند زیرا آنها همه هستی شان را با خدا معامله کردند و خداوند هم عزت آنها را در این دنیا و هم در آخرت تضمنین می کند.

 

وی فرهنگ مقاومت در منطقه را دستاورد بزرگ دفاع مقدس بیان کرد و گفت: جوانان لبنانی و فلسطینی با الگوگیری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ناچیزترین امکانات و با قدرت ایمان دشمن خونخوار و سفاک صهیونیستی را به زانو در آوردند.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین به تعبیر امام راحل در خصوص برتری امت امروز ایران اسلامی نسبت به امت دوران پیامبر و امیرالمؤمنان(ع) اشاره و تصریح کرد: رزمندگان در دمای  زیر 20 درجه کردستان و دمای50 درجه خوزستان یک لحظه در لبیک به فرمان امام راحل کوتاهی نکردند و از خداوند خواستار لبخند رضایت امام راحل  بودند.

 

وی افزود: اغلب  رزمندگان از نیروهای جوان بسیجی بودند که داوطلبانه در این مسیر دفاع از اسلام و انقلاب قرار گرفتند و تا مسؤولیت فرماندهی هم پیش رفتند.

 

سردار فضلی، برگزاری راهیان نور را بیعت با شهدا برای ادامه دادن راهشان و آشنایی با اوج فداکاری جوانان در ان دوران برشمرد و خاطرنشان کرد: از 15 مهر اعزام یک میلیون دانش‌آموز و فرهنگی به مناطق دفاع مقدس تا پایان سال آغاز شده است.

 

این فرمانده دفاع مقدس استقبال مردمی از حضور در یادمان و یادواره شهدا را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: تا پایان امسال یک میلیون فرهنگی و دانش آموز به مناطق هشت سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

 

وی از اعزام 85 هزار نفر دانش آموز در قالب کاروان راهیان نور خبر داد و گفت: پنج استان خوستان، ایلام، کرمانشاه و آذربایجان غربی استان هایی هستند که طرح راهیان نور در آن برگزار می شود./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات