۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۲۲۵۹۸۴
آیت الله نابلسی:

آزادی آیت الله نمر راه را بر فتنه افروزان مذهبی می‌بندد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدای لبنان تاکید کرد که آزادی آیت الله نمر و لغو حکم اعدام از سوی حکومت عربستان راه را بر فتنه افروزانی که به دنبال ایجاد درگیری بین شیعیان و اهل سنت هستند، می‌بندد.
آيت الله نابلسي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدای لبنان امروز در دیدار با طلبه‌های این حوزه علمیه با انتقاد از صدور حکم اعدام آیت الله نمر از سوی دادگاه عربستان، گفت: حکومت عربستان باید هرچه سریع‌تر درمورد این تصمیم تجدید نظر کند.
 
وی افزود: آزادی آیت الله نمر می‌تواند علاوه بر ایجاد فضای اتحاد بین طیف‌های مختلف، راه را بر فتنه افروزان ببندند و از ایجاد درگیری بین شیعیان و اهل تسنن جلوگیری کند.
 
این عالم لبنانی با اشاره به اینکه جهان اسلام در وضعیت نابسامانی به سر می‌برد، گفت: در پرتو شرایط کنونی نمی‌توان امید چندانی به آینده داشت چرا که برخی از مسلمانان به اجرای توطئه‌های کشورهای استکباری در منطقه می‌پردازند و آتش فتنه را در خاورمیانه روشن کرده اند.
 
آیت الله نابلسی تلاش برای افزایش خشونت بین مسلمانان و ایجاد درگیری بین فرقه‌ها و طوایف مختلف را توطئه دشمنان اسلام دانست و اظهار داشت که جهان اسلام به جای دامن زدن به اختلافات موجود، نیازمند وحدت و انسجامی فراگیر و حقیقی است./983/ب902/د
ارسال نظرات