۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۲۲۴۶۶۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد؛

جانشین فرمانده سپاه سخنران مراسم سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی گفت: سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران محوری مراسم گرامیداشت دومین سالروز سفر مقام معظم رهبری به این استان خواهد بود.
حجت الاسلام سالاري - رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي

حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، به تشریح برنامه های بزرگداشت دومین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان پرداخت و اظهار داشت: تمامی تمهیدات برای برگزاری هر چه بهتر نکوداشت این مناسبت در استان فراهم شده و مردم ولایت مدار خراسان شمالی با تمام توان آماده برگزاری مراسم های پیش بینی شده هستند.

 

وی تقدیر و تجلیل از ولایت مداری و حضور باشکوه مردم در آیین استقبال از مقام معظم رهبری در نوزدهم مهر ماه سال 91 را یکی از اهداف برگزاری برنامه های بزرگداشت سالروز سفر رهبری به استان اعلام کرد و افزود: به این مناسبت امسال همزمان با نوزدهم مهر ماه از ساعت 9 صبح برنامه های گرامیداشت دومین سالروز این سفر با حضور مردم و مسؤولان از محل فرودگاه بجنورد آغاز می شود.

 

حجت الاسلام سالاری اضافه کرد: استقبال نمادین مردم از رهبری از محل فرودگاه تا مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار می شود و پس از آن سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سخنران محوری در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.

 

وی برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت سالگرد سفر رهبری به خراسان شمالی با پخش مستقیم از شبکه سوم سیما، اجرای برنامه نورافشانی در مرکز استان، برگزاری همایش مهر ولایت، بهره برداری از 30 مدرسه نوساز، برپایی نمایشگاه عکس از سفر تاریخی رهبری، گلباران مسیر ورود معظم له از فرودگاه تا میدان دولت بجنورد و قربانی کردن دام با نیت سلامتی مقام معظم رهبری را از جمله برنامه های پیش بینی شده برای دومین سالگرد سفر معظم له به استان خراسان شمالی برشمرد.

 

حجت الاسلام سالاری اظهار داشت: همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت سالروز سفر رهبری به استان صبح روز جمعه هجدهم مهر ماه از محل گلزار شهدای گمنام بجنورد آغاز شده و پس از طی مسافتی پنج کیلومتری در محل بوستان ملی بش قارداش با انجام مراسم قرعه کشی به پایان می رسد.

 

وی با بیان این که برنامه مزبور به صورت زنده از صدا و سیمای استان خراسان شمالی( شبکه اترک) و نیز شبکه سوم سیما پخش خواهد شد، افزود: در این همایش حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد سخنرانی خواهد کرد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به این که نورافشانی مرکز استان یکی دیگر از برنامه های گرامیداشت سالگرد سفر رهبری به خراسان شمالی است، خاطرنشان کرد: این برنامه نیز شنبه شب ساعت 19 در محل میدان شهید بهشتی بجنورد برگزار خواهد شد.

 

وی در مورد زمان برگزاری همایش بزرگ مهر ولایت نیز اظهار کرد: همایش مهر ولایت شنبه نوزدهم مهرماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل مسجد امام رضا(ع) بجنورد برگزار می شود که در این برنامه حجت الاسلام حمید رضا ارباب سلیمانی، دبیرستادعالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به عنوان سخنران محوری، سخنرانی خواهد کرد.

 

گفتنی است، مقام معظم رهبری نوزدهم مهر ماه سال 91 به استان خراسان شمالی سفر کردند و تا بیست و ششم این ماه به مدت هشت روز میهمان مردم ولایت مدار این استان بودند./9314/ت302/ب4

ارسال نظرات