۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۲۲۴۵۱۸

برگزاری نشست روشنگری آسیب‌های ماهواره در ایلام

خبرگزاری رسا ـ نشست روشنگری آسیب‌های ماهواره در پایگاه مقاومت بسیج اداری تبلیغات اسلامی ایلام برگزار شد.
آثار مخرب ماهواره

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام، نشست روشنگری آسیب‌ها و معضلات ماهواره از سوی پایگاه مقاومت بسیج اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام و با حضور بسیجیان و عموم کارکنان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام برگزار شد.

 

در این مراسم حجت‌الاسلام شفیعی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ایلام به تشریح معضلات و آسیب‌های ماهواره پرداخت و عنوان کرد: ماهواره در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی ضربه‌های بزرگی را به پیکره‌های خانواده‌ها می‌زند.

 

وی تصریح کرد: خانواده‌ها باید مراقب باشند، چرا که اکثر شبکه‌های ماهواره‌ای در مسیر اهداف دشمن و برخی از اهداف و تحرکات دشمنان در شبکه‌های ماهواره‌ای برای خدشه‌دار نمودن مقدسات اسلام و تشییع اشاره و به تشریح آن پرداخت.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به جنگ نابرابر و دفاع مقدس هشت ساله اشاره کرد و گفت: در سال‌های جنگ نابرابر علیه تمامیت ارضی ایران اسلامی بود و پس از اتمام جن دشمنان قسم خورده که متوجه شدند از این طریق راه به جایی نمی‌برند در صدد برنامه‌ریزی‌های دقیق و ضربه زدن به فرهنگ دینی و اسلامی ایران برخاسته و جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و در جدیدترین روش ناتوی فرهنگی را به اجرا درآورده‌اند و این کارها را به شیوهای بسیار نرم وبی صدا و در بستر فضای مجازی ماهواره به انجام می‌رسانند اگر درایت و ریزبینی و هشدارهای مقام معظم رهبری به جامعه و علی‌الخصوص مسؤولین نبود شاید تا حد زیادی صدمه دیده بودیم.

 

وی در پایان گفت: باید جامعه از آسیب‌های مخرب ماهواره مطلع ساخت و نشان داد که اثرات ماهواره گاهی صدمات جبران‌ناپذیری به کانون جامعه و خانواده وارد می‌کند./998/د101/ب

ارسال نظرات