۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷
کد خبر: ۲۲۴۲۴۴
در جلسه ستاد راهیان نور دانش آموزی مطرح شد؛

راهیان نور مسیری برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه پاکدشت در جلسه ستاد راهیان نور دانش آموزی این شهرستان گفت: با تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس می توان با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کرد.
راهيان نور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامعلی خانی رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، در اولین جلسه قرارگاه راهیان نور دانش آموزی این شهرستان ضمن استقبال از برگزاری طرح های فرهنگی بر اجرای هرچه با شکوه تر آن تاکید کرد و هدف آن را ارتقای معرفت و بصیرت دینی برای رشد و تعالی معنوی و اخلاقی دانش آموزان دانست.
 
وی در زمینه اعزام دانش آموزان و تبلیغات لازم در جهت برگزاری مطلوب این طرح اعلام آمادگی کرد و افزود: مدیریت آموزش و پرورش به بهترین نحو با  مجموعه بسیج و سپاه در این زمینه همکاری خواهد کرد.
 
خانی با اشاره به تلاش دشمن برای در اختیار گرفتن فکر و ذهن نوجوانان و جوانان تصریح کرد: در این مقطع حساس از زمان که دانش آموزان نیاز به فعالیت های تربیتی دارند، این وظیفه ما است که بستر مناسبی برای تربیت و پرورش دانش آموزان فراهم و آنان را با ارزشهای انقلاب و اسلام آشنا کنیم.
 
سرهنگ عبدالله اصغری فرمانده سپاه پاکدشت در ادامه این جلسه که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار می شد، گفت: با تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس می توانیم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنیم؛ چرا که فرهنگ دفاع مقدس باعث ایجاد روحیات مثبت ایثارگری، فداکاری، صمیمیت و یکدلی می شود.
 
اصغری اظهار داشت: یکی از راه های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان، توجه به اهمیت و برنامه ریزی درخصوص کاروان راهیان نور است و لازم است در این زمینه با نهایت ظرافت و دقت برنامه های لازم طراحی شود.
 
وی خاطرنشان کرد: استفاده از فرهنگیان با تجربه در این طرح، سبب تاثیرگذاری صحیح بر نسل جوان است و باید از ظرفیت آنان بهره گرفت./804/203/ع
ارسال نظرات