۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۲۲۴۲۲۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت در کشور است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که وجود امنیت سبب رونق فعالیت ها و پیشرفت و توسعه می شود، گفت: آحاد ملت برای آنکه بتوانند در محیط کسب و کار و فعالیت های اجتماعی گوناگون حضور داشته باشند باید به امنیت توجه کنیم.
امام جمعه چمستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جمع نیروهای انتظامی شهرستان نور که همزمان با هفته نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به زحمت کشان و ایثارگران این عرصه تبریک عرض کرده و برای این عزیزان آرزوی موفقیت داریم.

 

امام جمعه چمستان با بیان این که ب یکی از خواسته های اولیه  بشر بحث امنیت است، بیان داشت: ضرورت زندگی سالم  و مطلوب  در داشتن امنیت است که باید به آن به نحو ارزنده ای توجه داشته باشیم.

 

حجت الاسلام جباری با تاکید بر این که امنیت  و آسایش  باید به بهترین نحو ممکن در جامعه وجود داشته باشد،ادامه داد: اگر  از  هر انسانی  سؤوال شود  از نگاه  شما بهترین  و شایسته  ترین  زندگی  چگونه است که همه به وجود امنیت در جامعه توجه دارند.

 

وی، بیان داشت: وجود امکانات رفاهی و لوازم  اولیه  زندگی بدون امنیت فایده ای نخواهد داشت، گفت: داشتن امنیت سبب می شود تا با آسایش و آرامش خانواده ها بتوانند به خوبی در کنار هم زندگی کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امنیت و زندگی ایمن از تهدیدات یک ضرورتی مهم است، بیان داشت: لازم است تا ملت ما این امر را  احساس کنند و با امنیتی ارزنده در کنار هم به فعالیت و کار و تلاش بپردازند.

 

امام جمعه چمستان با اشاره به این که وجود امنیت سبب رونق فعالیت ها و پیشرفت و توسعه می شود، خاطرنشان کرد: آحاد ملت برای آنکه  بتوانند در محیط  کسب و کار و فعالیت های اجتماعی  گوناگون حضور داشته باشند باید به امنیت توجه کنیم.

 

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که وجود امنیت حتی می تواند در انجام اعمال دینی انسان هم اثرگذاری داشته باشد، گفت: وجود امنیت سبب می شود تا آسوده خاطر و با آرامش روح و روان بندگی  و عبادت خدا  را به جا آوریم که نیازمند محیط  امن، آرام  و بی دغدغه  است.

 

امام جمعه چمستان افزود: فعالان خستگی ناپذیر نیروی انتظامی بستر ساز و عامل امنیت نظام اسلامی هستند که باید تلاش کنیم تا در راستای فعالیت های خود به بهترین نحو ممکن کوشا باشیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که پیروی از ولایت فقیه ضامن اقتدار نظام اسلامی است، بیان داشت: مردم و مدیران نظام باید در مسیر رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشته و تدابیر ایشان را برای پیشبرد بهتر امور به کار گیرند.

 

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که وحدت حول محور ولایت فقیه باید به نحو ارزنده ای وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: همگان باید با وحدت و همدلی در راستای اعتلای نظام مقدس اسلامی تلاش و کوشش ارزنده ای داشته باشند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات