۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۲۴۱۰۴
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان:

جشنواره قرآنی مدهامتان تا 24 مهرماه ادامه دارد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان در لرستان، گفت: این مرحله از جشنواره قرآنی تا 24 مهر ماه ادامه دارد.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، ظهر امروز، در جلسه هماهنگی جشنواره قرآنی مدهامتان گفت: مرحله شهرستانی این جشنواره قرآنی با مدیریت کانون تخصصی معین هر شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره قرآنی در رشته های قرآنی قرائت، اذان، تفسیر، مفاهیم، نهج البلاغه و تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: رشته مفاهیم قرآن، نهج البلاغه، رشته صحیح خوانی حمد و سوره و اذکار نماز در مرحله استانی برگزار می شود.

وی با بیان این که مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان از 12 مهر ماه جاری آغاز شده است، بیان داشت: مرحله شهرستانی این جشنواره قرآنی تا 24 مهرماه جاری در شهرستان های لرستان ادامه دارد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در آبان ماه سال جاری، تصریح کرد: نفرات برتر مرحله شهرستانی در مرحله استانی شرکت می کنند.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان در ادامه افزود: مرحله استانی این جشنواره 8 آبان ماه امسال در خرم آباد برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان این که مرحله شهرستانی و استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مرحله کشوری این جشنواره تنها بین آقایان برگزار می شود./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات