۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۲۳۲۰۸
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کارون خبر داد؛

تشکیل اتاق فکر فرهنگی با مشارکت نخبگان جوان در شهرستان کارون

خبرگزاری رسا ـ سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کارون با اشاره به توجه روز افزون جوانان به مسائل فرهنگی و دینی در شهرستان کارون، اظهارداشت: سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کارون برای رفع کاستی ها و تقویت فعالیت های فرهنگی اقدام به تشکیل اتاق فکر با مشارکت نخبگان فرهنگی این شهرستان کرد.
عبدالله سخراوي ، سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان کارون

عبدالله صخراوی، سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کارون، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، استقبال و مشارکت جوانان و نوجوانان را در فعالیت فرهنگی و دینی را بسیار خوب توصیف و عنوان کرد: برای برطرف شدن کاستی های فرهنگی درشهرستان کارون، اتاق فکری با مشارکت نخبگان فرهنگی این شهرستان تشکیل شده و در حال فعالیت است.

وی افزود: 10 ماه پس از تأسیس شهرستان کارون فعالیت های فرهنگی بسیار بزرگی در این شهرستان صورت گرفت که حضور دو قشر جوان و نوجوان در آن ها بسیار چشمگیر بود.

صخراوی در ادامه تصریح کرد: جوانان نیروهای خلاق و پرنشاطی هستند و استفاده از آن ها در زمینه فرهنگی سبب شکوفا شدن خلاقیت ها و بروز استعدادهای نو خواهد شد.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان کارون عنوان کرد: در بسیاری از کانون ها، جوانان مشارکت داشته و نیازی به پشتیبانی مادی هم ندارند اما باید از آن ها حمایت معنوی شود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تبادل اطلاعاتی در جامعه، گفت: امروزه جذب جوانان با اطلاعات سنتی امکان پذیر نبوده و تنها با استفاده از دانسته های به روز  امکان پذیر است./9452/ت303/ب2

ارسال نظرات