۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۲۲۳۰۳۶
فقط تا 15 مهرماه؛

مرکز آموزش زبان حوزه برای دوره‌های جدید نام‌نویسی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مرکز آموزش زبان معاونت آموزش حوزه‌های علمیه از میان طلاب علاقه‌مند به دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی، عربی و فرانسه نام نویسی می‌کند.
مرکز آموزش زبان حوزه

شاکر افضلی، مدیر مرکز آموزش زبان حوزه‌ های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: مرکز آموزش زبان معاونت آموزش حوزه‌ های علمیه از میان طلاب علاقه‌مند برای فراگیری زبان های انگلیسی، عربی و فرانسه نام نویسی می‌کند.


وی افزود: نام نویسی در این دوره‌های آموزشی محدود به زمان خاصی نیست و در طول سال این مرکز از میان طلاب علاقه‌مند پذیرش می‌کند و زمانی که ظرفیت دوره‌ها به حدنصاب برسد، دوره‌ها برگزار می‌شود، اما برای ترم پاییزی زمان نام نویسی تا 15 مهرماه اعلام شده است.


افضلی اظهار داشت: تمامی طلاب حوزه علمیه قم می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند و شرایط خاصی برای پذیرش در این دوره‌ها وجود ندارد و هر طلبه در هر سطح علمی که باشد، می تواند در این دوره ها نام نویسی کند.


مدیر مرکز آموزش زبان معاونت آموزش حوزه‌ های علمیه ادامه داد: دوره آموزش عمومی زبان، 12 ترم شامل 4 ترم مقدماتی، 6 ترم متوسطه و 6 ترم عالیه و دوره تخصصی مهارت‌های تبلیغ، شامل 6 ترم نویسندگی، سخنرانی و ترجمه است.


وی یادآور شد: مدت زمان هر ترم با محاسبه امتحان پایان ترم، 21 جلسه 90 دقیقه‌ای است و حد نصاب برگزاری کلاس‌ها 12 نفر خواهد بود و زبان آموزان جدید چنانچه تمایل به شرکت در کلاس‌های بالاتر را داشته باشند، موظف به شرکت در آزمون تعیین سطح هستند که هزینه تمامی ترم‌ها برای طلاب نیم بها محاسبه می‌شود.


افضلی اظهار داشت: هزینه هر ترم بر اساس سطح (مقدماتی، متوسطه، عالی و تخصصی) متفاوت است. نفرات اول تا سوم هر ترم از مزایای ثبت نام رایگان در ترم بعدی برخوردار می‌شوند و حداقل نمره قبولی، برای ورود به ترم بعد، کسب نمره 70 از 100 می‌باشد که در صورت عدم قبولی، زبان‌آموز ملزم به گذراندن همان ترم به صورت تمام بها می باشد .


مدیر مرکز آموزش زبان معاونت آموزش حوزه‌های علمیه گفت: به زبان‌آموزانی که موفق به اتمام هر یک از دوره‌ها شوند گواهینامه رسمی پایان دوره اعطا خواهد شد.


وی افزود:برگزاری کلاس‌ها در شیفت بعدازظهر و عدم تعارض با دروس حوزه، عدم تعارض کلاس‌ها با ایام تبلیغ، امکان انتخاب ساعت مناسب کلاس با توجه به تنوع ساعت‌های برگزاری کلاس، استفاده از جدیدترین سیستم آموزشی، آموزش بدون استفاده از زبان واسطه، بهره‌‌مندی از اساتید مجرب و ارائة خدمات آموزشی و کمک‌آموزشی متنوع از مزایا این دوره آموزشی است.


گفتنی است، طلاب علاقه‌مند می‌توانند برای نام نویسی در این دوره‌ها به نشانی قم، بلوار 45 متری شهید صدوقی، 20 متری فجر، مرکز آموزش زبان حوزه علمیه مراجعه کنند، ساعات مراجعه به این مرکز از ساعت 15 تا 21 اعلام شده است، همچنین متقاضیان می‌توانند برای تماس با این مرکز با شماره 32923685 و 32922052داخلی 2352 ارتباط برقرار کنند./917/ت302/ی

ارسال نظرات