۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۲۲۰۰۲
با حضور سردار سلیمانی؛

دوره آموزش روایتگری طلاب در مشهد آغاز می شود

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت هفته دفاع مقدس، دوره سه روزه روایتگری ویژه طلاب بسیجی در مشهد برگزار می شود.
طلاب بسيجي

حجت الاسلام احسان چوبدار، مسؤول برگزاری دوره های آموزشی روایتگری ویژه طلاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: مراسم افتتاحیه این دوره ها فردا اول مهر با حضور سردار سلیمانی و حجت الاسلام طیبی فر، فرمانده تیپ امام صادق(ع) در مشهد برگزار می شود.

 

وی با بیان این که این دوره ها ویژه طلاب بسیجی است، تصریح کرد: آشنایی با نقش نیروهای مؤثر در دفاع مقدس با حضور سرهنگ تیموری، مقایسه تحلیل هشت سال دفاع مقدس در منطقه و جهان با حضور سردار غلامپور، اصول و مبانی روش های تبلیغ با حضور حجت الاسلام جوشقانیان از سرفصل های این دوره های آموزشی است.

 

حجت الاسلام چوبدار ادامه داد: آشنایی با جغرافیای جنگ و نقش عوامل داخلی و خارجی در دفاع مقدس با حضور سردار پیری،پاسخ به شبهات با حضور حجت الاسلام بهداروند،تبیین ابعاد اجتماعی و فرهنگی راهیان نور با حضور حسین یکتا و نقش روحانیت در دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام ذوالنور از دیگر سرفصل های این دوره های آموزشی روایتگری ویژه طلاب بسیجی به شمار می رود.

 

 وی اظهار کرد: دوره آموزشی روایتگری طلاب، به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور 100 نفر از طلاب بسیجی خراسان رضوی در اردوگاه آموزشی بسیج سپاه امام رضا(ع) از اول مهرتا چهارم مهر در مشهد برگزار می شود.

 

مسؤول برگزاری دوره های آموزشی روایتگری  طلاب با بیان این که مهلت نام نویسی در این دوره های آموزشی تا روز یکشنبه 30 شهریور بوده است، یادآور شد: در پایان  این دوره ها که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح با همکاری گردان 109 برگزار می شود، به شرکت کنندگان مدرک رسمی کشوری اعطا خواهد شد.

 

حجت الاسلام چوبدار خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این دوره ها نیز صبح جمعه، چهارم مهرماه با حضور حجت الاسلام ذوالنور در اردوگاه آموزشی بسیج سپاه امام رضا(ع) برگزار می شود./934/ت302/ب5

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات