۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۲۲۱۶۹۵
امام جمعه نکا:

ترویج گفتمان دفاع مقدس راه مقابله با هجمه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا گفت: دفاع مقدس یکی از وقایع ماندگار انقلاب اسلامی است که به جهان صادر شده است.
امام جمعه نکاء

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی امام جمعه نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران اسلامی به دلیل هراس دشمن از این انقلاب و جهانی شدن آن بوده است که خوشبختانه با نصرت الهی علیرغم همه تلاش های دشمنان در نبرد نا برابر پیروز شده و بر اهداف خود در جهت صدور این انقلاب و ارزشهای آن به جهان رسیده و نائل آمدیم.

 

وی با بیان این که همه دشمنی و هراس نظام سلطه با ایران اسلامی به دلیل مبانی دینی و اصول اسلامی حاکم بر کشورمان است، خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب دشمن با ترور، جنگ تحمیلی، تهدید و تحریم های اقتصادی تلاش کرد تا کشورمان را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذارد، اما با ایستادگی و مقاومت ملت ایران در همه برنامه های خود شکست خورده است.

 

امام جمعه نکا با بیان این که همه ما در راستای نهادینه کردن و تبیین ارزش های دفاع مقدس در جامعه مسؤولیم، خاطر نشان کرد: مسؤولان در راستای استراتژی نظام، شهدا و حفظ امنیت درجامعه حرکت کنند و با اطاعت پذیری از ولی فقیه، ادامه دهنده راستین راه شهدا و فرهنگ شهادت و دفاع مقدس باشند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با بیان این که ولایت‌مداری از مسائل مهم در جامعه و مصونیت آفرین است، ادامه داد: ما باید به خدا تکیه کنیم و با ولایت‌مداری و پشتوانه مردمی در برابر دشمنان استادگی کنیم.

 

وی در ادامه سخنان خود به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: هفته دفاع مقدس هفته ترویج ارزش های دینی و اسلامی است و به همین دلیل ارزش های دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود و مسؤولان و به خصوص دستگاه های متولی فرهنگی توجه بیشتری به علوم دینی و معنوی نشان دهند.

 

امام جمعه نکا گفت: ملت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با استفاده ازهویت دینی، غیرت اسلامی و دفاع جانانه از کیان و ارزش های نظام، این انقلاب را به جهانیان صادر کردند و اکنون ایران در اوج قدرت جهانی است و عظمت و اقتدار ایران به دشمنان ثابت شده است.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: امام راحل فرمودند: جوانان ما در جنگ ثابت کردند که اگر بخواهیم می‌توانیم و ما باید براساس این رهنمودها بدانیم که در زمینه‌های مختلف اگر بخواهیم می‌توانیم./ 1317/ت302/ب1

ارسال نظرات