۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۲۲۱۴۲۳
به همت موسسه آموزشی پژوهشی تاریخ تطبیقی؛

درس خارج فقه امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‏شود

خبرگزاری رسا ـ به همت موسسه تاریخ تطبیقی، درس خارج فقه امر به معروف و نهی از منکر به منظور تبیین و بررسی دیدگاه‏های فقهی توسط حجت الاسلام والمسلمین استاد مهدی طائب برگزار می گردد.
درس خارج فقه امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‏شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امر به معروف و نهی از منکر از فروع دین و از فرائضی است که این روزها به دلیل بی‏مهری و کم‏توجهی به حاشیه رانده شده است و گاهی به دلیل بروز حادثه و جریانی به صورت گذرا و مقطعی به آن توجه می‏شود. جلوگیری از بروز ناهنجاری‏های اجتماعی در حیطه آموزه‏های دینی، توجه به رفتار در زندگی اجتماعی و بهبود فرآیند رفتاری در جامعه از آثار و برکات این فریضه الهی محسوب می‏شود.
در همین راستا درس‏خارج فقه امربه معروف و نهی از منکر با هدف تبیین دیدگاه‏های فقهی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به همت موسسه تاریخ تطبیقی برگزار می گردد.
گفتنی است درس خارج فقه امر به معروف و نهی از منکر، از روز شنبه 29 شهریور در روزهای شنبه تا دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مدرس ساحلی مدرسه فیضیه برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است که صوت، فیلم و متن درس خارج فقه حجت الاسلام و المسلمین استاد مهدی طائب در سایت این موسسه به آدرس tarikh.org قابل مشاهده است.
/922/ر
 

 

ارسال نظرات