۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۲۲۰۶۵۷

عیادت امام جمعه قم و مسؤولان ستاد امر به معروف از طلبه مضروب امر به معروف

خبرگزاری رسا ـ‌ امام جمعه قم و مسئولان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این استان از طلبه‌ای که چندی پیش توسط اراذل و اوباش مصدوم شده بود، عیادت کردند.
عيادت امام جمعه قم و مسؤولان ستاد احياي امر به معروف از طلبه مضروب امر به معروف

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی روز شنبه به همراه معاونان و مدیران ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم با حضور در منزل ابوالحسن محمدزاده، ضمن جویاشدن از وضعیت مداوای این طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر، از اقدام شجاعانه وی در تذکر لسانی به اراذل و اوباش قدردانی کرد.

 

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم با ذکر مثالی در مورد ارج نهادن به تلاش‌های آمران به معروف اظهار کرد: جناب اباذر هم به خاطر امر به معروف و نهی از منکر تبعید شد و حضرت امیرالمومنین علیه السلام در بدرقه وی فرمود که تو به خاطر خداوند، امر به معروف می‌کردی و خداوند مزد و پاداشت را خواهد داد.

 

امام جمعه قم خطاب به طلبه مضروب امر به معروف گفت: شما هم به خاطر خدا، امر به معروف و نهی از منکر کردید و خداوند پاداش عظیمی به شما خواهد داد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی به بازتاب رسانه‌ای اقدام شجاعانه این طلبه در امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: این اقدام شما نوعی انجام وظیفه شرعی بوده و امیدواریم با همگانی شدن تذکر لسانی، بساط منکر از جامعه اسلامی برچیده شود.

 

این دیدار با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از سوی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم به طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر به پایان یافت.

 

ابوالحسن محمدزاده طلبه حوزه علمیه قم چندی پیش به دلیل تذکر به چند شرور که برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند به دست آنها مضروب و مصدوم شده است. /924/د102/ج

 



ارسال نظرات