۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۲۲۰۴۴۴
استاد حوزه و دانشگاه:

مسؤولان برای تحقق حکومت مهدوی تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: وصیت نامه شهدا را بخوانید، شهدا نمی گویند برای دفاع از آب و خاک رفتیم آنها هدف خود را از رفتن به جبهه ایجاد حکومت مهدی اعلام کرده اند.
حجت الاسلام سيد احمد ميردامادي حجت الاسلام سيد احمد ميردامادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید احمد میردامادی استاد حوزه و دانشگاه پنجشنبه شب در یادواره 10 شهید روستای دارالسیاده علوی در جوار مضجع شریف حضرت سلطان محمود بن امام محمد باقر(ع) از توابع مشهد اردهال کاشان با اشاره به این سخن امام راحل دو ماه قبل از رحلت خود که نظام ما مقدمه ساز حکومت مهدوی است گفت: شهدا نیز برای ‌تحقق حکومت مهدوی رفتند تا امروز مسؤولان نیز به دنبال‌ تحقق این هدف امام بزرگوار باشند و چنانچه مسؤولی از دایره  این هدف خارج شود خائن است و خیانت کرده است.

 

وی افزود: هدف شهدا از رفتن جبهه و مقابله با دشمن برای تبدیل جمهوری اسلامی به ابر قدرت منطقه و جهان نبود آنها رفتند و در راه هدف مقدس خود جان دادند تا زمینه ساز حکومت مهدویت شوند.

 

حجت الاسلام میردامادی یاد آورشد: وقتی انسان پا روی منیّت ها گذاشت روح در کالبد جسمش برای رسیدن به وصال آرام و قرار نمی گیرد و شهدا نیز برای رسیدن به وصال از معبر و نیزه و ترکش ها عبور کردند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که یادواره های شهدای والامقام برای یادآوری اهداف شهدا است تا دور هم جمع شویم و اهدافشان را زنده کنیم گفت: نسل جوان که دوران دفاع مقدس را ندیده است از خاطرات دفاع مقدس در تعجب هستند همان گونه که حماسه کربلا که در آن قاسم بن الحسن می گوید شمشیر خوردن از عسل خوردن شیرین تر است درک آن برای برخی ها مشکل است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه یادآور شد: شهدا نیز در وصیت نامه های خود اعلام کرده اند برای دفاع از آب و خاک نرفته اند بلکه برای تحقق حکومت مهدوی رفته اند تا جامعه ما جامعه ای مهدوی باشد و این پیام شهدا را امروز باید دریافت کنیم و دستگاه دیپلماسی ایران نیز آن را دنبال کند.

 

حجت الاسلام میردامادی در ادامه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر خوش بین نبودن به مذاکرات هسته ای گفت: آنها در پشت میز مذاکره همزمان با لبخند و خنده خنجر می زنند و همان موقع نیز داعش را مسلح می‌کنند.

 

به گفته وی، مسأله هسته ای بهانه ای بیش نیست چرا که دشمن تا دین و مکتب و آرمان های ما را نابود نکند دست بردار نیستند همانگونه که بعد از مسأله هسته ای بحث حقوق بشر و در ادامه موشک و آزادی همجنس بازی را مطرح کردند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: یک سال است که دستگاه دیپلماسی در جریان کاری است که نه تنها تحریم ها کمتر نشده است بلکه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بیشتر نیز شده است.

 

لازم به توضیح است یادواره شهدای روستای علوی از توابع مشهد اردهال کاشان با همکاری شورای اسلامی روستای علوی، پایگاه مقاومت بسیج سید الشهدای روستای علوی، ستاد یادواره شهدای روستا، خانواده های معظم شهدای روستای علوی برگزار شد.

 

گفتنی است، روستای علوی از توابع مشهد اردهال با بیش از 700 سال قدمت و 700 نفر جمعیت ثابت  از سادات جعفری علوی هستند در 45 کیلومتری جنوب غرب شهرستان کاشان قرارگرفته است./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات