۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۲۲۰۳۲۰
حجت الاسلام سالک:

مبارزه با گروه های فکری مخرب فرهنگ یک اولویت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سالک برخورد جدی با باندهای ضد ارزشی و هدف دار که پشتوانه تبلیغات غربی ها در جبهه فرهنگی در حال ضربه زدن هستند را از اولویت ها برشمرد و گفت: برخورد با این گروه ها فکری یک ضرورت و مطالبه جدی است.
حجت الاسلام سالک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور حجت‌الاسلام ناطق نوری برگزار شده بود با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ گفت: با وجودی که علی الظاهر در کشور همه چیز بر مبنای فرهنگ اسلامی بنیان گذاشته شده اما  هنوز فرهنگ کشور در مظلومیت به سر می برد.

وی با بیان این که مبحث فرهنگ نباید در حاشیه باشد تصریح کرد: بی توجهی به فرهنگ  و دقت کافی نداشتن در این زمینه کار را به جایی می رساند که همه ارزشهای جامعه از بین می رود.

 حجت الاسلام سالک با تأکید بر ایجاد موج فرهنگی برای بسته شدن رخنه فرهنگی خانمان سوزی که در حال گسترش روزافزون است ابراز داشت: هدف اصلی این دشمن سراپا مسلح و قسم خورده، خانواده‌های ایرانی است و او با روشهای خود درصدد تخریب و نابودی این بنیان مقدس و اصیل است.

وی در ادامه برخورد جدی با باندهای ضد ارزشی و هدف دار که پشتوانه تبلیغات غربی ها در جبهه فرهنگی در حال ضربه زدن هستند را از اولویت ها برشمرد و گفت: برخورد با این گروه ها فکری یک ضرورت و مطالبه جدی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان خاطره ای از سفر رهبر معظم انقلاب به اصفهان و ناراحتی ایشان از خشکی رودخانه زاینده رود ابراز داشت: بزرگترین مشکل مردم اصفهان در زمان کنونی مبحث آب زاینده رود است.

حجت‌الاسلام سالک با بیان این که مسئله حیاتی در اصفهان آب، است و ما خواهان اجرای طرح‌ها و مصوبات شورای عالی آب هستیم تصریح کرد: تنها راه رفع مشکلات در حوزه آبی زاینده‌رود اعمال مدیریت واحد است.

وی اعمال مدیریت واحد آب از سرچشمه‌های زاینده‌رود  تا تالاب گاوخونی زیر نظر شخص وزیر نیرو را از مطالبات و خواسته‌های مردم اصفهان دانست و گفت: برخورد جدی نسبت به برداشت‌های غیرمجاز آب در بالادست یکی از اقدامات ضروری در این مقوله است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اگر طرح‌های حوزه زاینده‌رود به طور واقعی از طرف وزارت نیرو بررسی نشود و اعمال مدیریت واحد صورت نگیرد بیش از 200 میلیون مترمکعب آب هدر می‌رود.

حجت‌الاسلام سالک در پایان با اشاره به با افت فشار آب شرب برای 5 میلیون مصرف‌کننده اصفهانی تصریح کرد: بحران های بالقوه ای که در اصفهان با کمبود آب به وجود آمده با عدم پیگیری مسؤولان ضیربط به بحران بالفعل تبدیل و به یک پالش ملی منجر خواهد شد./939/پ202/ج

 

ارسال نظرات